Çağlar'dan duygulandıran hediye..

  • Haziran 04, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

6 senedir yanyana çalışarak adeta kardeş gibi olduğum Çağlar, Tüpraşta en çok özleyeceğim şeylerden biri :)
Biz de olmasak bu çocuk tam işkolik olacak. Allahtan arada bir götürüp gezdiriyoruz :D ögle tatillerinde güncel konularla ilgili muhabbet edip ekşi sözlük haber özetlerini geçiyordum kendisine. şimdi kimlere kaldın çağlarrrr demek istiyorum kendisine.
şaka bir yana çağlar ben ve mehmet dersanede aynı sınıftaydık. bayağı eskilere dayanıyor tanışıklığımız yani..

ayrılmadan bir gün önce pişt diye yanına çağırdı beni, tam çıkmadan evvel. ne oldu bi dakka geliyorum derken baktım hop bir d&r torbası çıktı :)

öyle duygulandım ki. çağlar bana hep çok begeneceğim şeyler alıyor, hediye seçme konusunda çok iyi :))


Yazdığı kart da beni çok duygulandırdı.. buraya yüklemek istedim çünkü yıllar sonra kaybetsem dahi buraya bakıp anımsayabilirim ne yazmış olduğunu :)

yahu bir de tamam ingiltereye gidiyoruz ama bu görüşmeyeceğimiz anlamına gelmez, benden kurtulamazsınız!! nihahah. ben de seni özleyeceğim çağlar. malum hergün görüşmek mümkün olmayacak dostum :)

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim