Eşşek sıpasından da öte..

  • Aralık 10, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments


The Curious Cat, originally uploaded by Espen Dalmo.

Uzun süredir içimden gelmiyordu cuma güzeli koymak..

Ama bugün moraller fena değil, ondan bu pisiyle şenlenelim istedim.
İlk ameliyatımı oldum dün. minik bir et beni aldırdım böğrümden :p
dikiş mikiş atıldı, heyecanlıydım çok.

Bu aralar doktor doktor geziyorum. Bir hastalık korkusu, bir telaş sardı dört yanımı dostlar. haftaya da 2 kere daha hastane yolundayım. çok stresliyim bu yüzden :(

You Might Also Like

9 yorum

  1. Ah geçmiş olsun Merope, önemli bir şeyler değildir umarım.

    YanıtlaSil
  2. degildir herhalde yahu :) alalım dediler aldırdık

    YanıtlaSil
  3. hiç kendimde değilim bu aralar. hani sanki hayatı ffw ya almışım, arkada uyuyorum.. click filmindeki gibi

    YanıtlaSil
  4. Oy, çok geçmiş olsun... Ciddi bir şey değildir, merak etme, hiç kotu duşunme lutfen !!!

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim Raspberry, Judy Abbott, Nora..
    bu şekilde minik bir zaman verip güzel dileklerinizi paylaşmanız beni çok mutlu ediyor. öpüyorum hepinizi...

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim