Annem yazar oldu ben de olsam ne güzel olur

  • Aralık 03, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Nasa dünya dışı yaşam açıklaması yapacakmış, dün annem panikteydi. "ne zamandı o açıklama, ne zamaannnn" diye öyle bir soruşu vardı ki; görseniz sanki açıklamadan hemen sonra "her eve bir uzaylı mülteci" kampanyası başlayacak, uzaylılar bize evlatlık verilecek...
bu kadın "dünyalar savaşı", "dünyanın durduğu gün" gibi filmleri izlemiyor Allahtan, izlese çok daha farklı tatlara yelken açabilir, "uzaylılar dötümüzü kesmeye gelecek" korkularına kapılabilir.

Sevgili nasa, bence dünya dışı yaşam formları ile ilgileneceğine, annemi incele.

Fizik öğretmeni kadın 50 yaşından sonra yazar oldu. Azim, başarı...Hırs ne desen onda. Hem çizgi film karakteri, hem karakter oyuncusu bu kadın.

o benim annem ya, o olmasa ben bir hiçtim...işallah ben de onun kadar başarılı olurum edebiyat alanında.

eee biz de kendimize göre kıçı kırık bişiler yazıp çiziyoruz.
http://golgedergi.blogspot.com/2010/12/golge-e-dergi-39-say.html
Gölge Dergi'nin Aralık 2010 sayısında "GÖZ" isimli öyküm yayınlandı... Öyküye ait çizimleri de kardeşim Naz yaptı. Okuyunuz :))

Bu arada şaka maka, annemin kitabı çıkıyor, Nisan 2011 de İzmir Kitap Fuarına yetiştirecekler. Sözleşmeyi salı günü imzalıyor yayıncısı ile.. Umarım herşey güzel olur...

You Might Also Like

4 yorum

  1. bravo valla annene. biz de onun yaşında bu enerjiyi, bu azmi gösterebilelim inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler anneye.. bu arada ben de acayip merakla bekledim NASA'yı ama beklediğim gibi bi açıklama olmadı ne yazık ki:(

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim