kapris

  • Aralık 30, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

ancak müşteri isen kaprisin anlamlı oluyor bu ülkede kardeşim! o da kurumsal müşteri falan isen yani, yoksa tansaş müşterisine henüz kapris yapma hakkı vermediler :)

bu arada geçtiğimiz günlerde vergi kaçaklarına af çıkmış sanırım, normalde vermeleri gereken vergiyi affetmişler, "onun birazcığını verin bak affedicez sizi" demişler. Benim suçum ne? her ay maaşımdan kesiyorsunuz. Ben de kaçırıp affedilmek istiyorum.

Devletime kapris yapmaya hakkım yok mu?

Devlet sattığım evin, aldığım zamanki fiyatından farkının %20 sini, benden gelir vergisi diye kesmeye kalkıyor!
Ben o evi dişimle tırnağımla biriktire biriktire aldım yahu... Gidin önce vergi kaçıranlardan 100 milyonlarca lirayı alın affedeceğinize, sonra benim zar zor kazandıgım üç kuruşun %20 sine sıra gelsin gelecekse!

You Might Also Like

1 yorum

  1. Devlet ancak bizi öpmeyi bilir, bu isyanları her ay maaş aldığımda edip edip afedersin kıçımın üzerine oturuyorum geri.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim