Facebook'ta profil resmini çikolatalı pasta yap; şişkoları sevindir!

  • Aralık 07, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Arkadaşlar,

facebook'ta bazen kampanyalar görüyorum.
Kimin başlattığı belli değil. Profilini Türk bayrağı yap x 'i protesto et, Profiline çikolatalı pasta koy şişmanlara destek ol ....

En son çizgi film kahramanını profil resmi yaparak çocuk tacizi engelleme çılgınlığına şahit oldum da, şaşırdım.

 - Sokakta, parklarda, çocukların etrafında dolanan yetişkin adamları gözlesek,
- Komşumuz çocuğunu dövüyorsa, tatlı tatlı konuşmayı denesek, olmadı polise havale etsek;
- Etrafımızda tacize uğradığına inandığımız çocuk varsa, konuşmayı denesek?!

Tamam oturduğu yerden hiçbirşey yapmadığı halde, başkalarını eleştiren negatif amcalardan olmak istemiyorum!

Hem bütün bu yukarıda saydıklarmı ben dahil kimse yapmıyor biliyorum, çünkü bizim hamurumuzda "aman karışmayayım, başıma bela olmasınlar" gibi bir gen var.
Ama bence profile çizgi film karakteri koymakla, türk bayrağı koymakla, olmaz bu işler. Tamam iyi niyetlisiniz, anladım da, ne demiş büyücünün ikinci kuralı?


The greatest harm can result from the best intentions.

Yani niyetleri geçelim bence, eylemleri görelim...İyi niyetle kimsenin karnı doymadığı gibi, iyi yapıyorum diye düşünüp kötü yaptığımız çooooooooooook oluyor. çoook.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim