...

  • Aralık 06, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

son günlerde gerçekten çok kötüyüm. mevsimden mi, kilo kaybetmekten mi, iş yerinde artan stresten mi bilmiyorum, lokmalarım bogazımdan geçmiyor

bir karar vermem lazım, ne istiyorum ben bu hayattan? ne bekliyorum?
stresin bitmesi için ne yapmalıyım?

yaşım arttıkça korkularım da artıyor. neden bilinmez. çocuk doğurmayı ciddi ciddi düşünüyoruz, acaba ondan mı korkuyorum?

Sevgili Ege benim bu durumuma bakıp bana şu paragrafları yolladı.Ben de okuyan olursa paylaşayım istedim..

*Asya'da maymun yakalamak icin kullanilan bir cesit tuzak vardir.

Bir Hindistan cevizi oyulur ve iple bir agaca veya yerdeki bir kaziga
baglanir.

Hindistan cevizinin altina ince bir yarik acilir ve oradan icine tatli bir
 yiyecek konur..

Bu yarik sadece maymunun elini acikken sokacagi buyukluktedir. Yumruk yaptiginda elini disari cikaramaz. Maymun tatlinin kokusunu alir,yiyecegi yakalamak icin elini iceri sokar, ama yiyecek elindeyken elini disari cikarmasi olanaksizdir. Sıkıca yumruk yapmis el, bu yariktan disari cikmaz. Avcilar geldiginde maymun cilgina doner ama, kacamaz .

Aslinda bu maymunun tutsak eden hicbir sey yoktur onu sadece,
Onun kendi bagimliliginin gucu tutsak etmistir. Yapmasi gereken tek sey elini acip yiyecegi birakmaktir. Ama zihninde acgozlulugu o kadar gucludur ki, Bu tuzaktan kurtulan maymun cok nadir gorulur.

> > Bizleri de tuzaga dusuren ve orada kalmamiza neden olan sey, arzularimiz ve zihnimizde onlara bagimli olusumuzdur. Tum yapmamiz gereken elimizi acip benligimizi, bagimli oldugumuz seyleri serbest birakmak ve dolayisiyla ozgur olmaktir !!!





Not:
Hayat bana bişey mi anlatmaya çalışıyor bilemiyorum ama bu 1000. kayıtmış!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim