Iş yerinde ucuz yemekhane olduğunu öğrenmek

  • Ocak 24, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Köpekler iş yerinin gayet ucuz yemekhanesi varmış ama bana söylememişler bugün tesadüf öğrendim ıyı mı? okuz bunlar demiştim size. Hala iş yeri kartı çıkartmadılar bana, ön kapıdan giremiyorum, bataklık sıçanı gibi arka kapıdan sızıyorum vallahı.
Kekoş headhunter geldi bugun yoklama için. uyanık hemen "bak burada ucuz yemek var yumul" diye tiyo verdi. Cıdden, bir kahve içimlik oturduk ama oturturken, oturma esnasında ve kalkarken uc defa yemeklerın ne kadar ucuz ve muhtesem oldugunu ve yemem gerektıgını soyledı. Ya konusacak konu bulamadıgından yaptı bunu, ya da cıdden buyulenmıştı. Büyülenmiş olması daha olası esasen çünkü türkeyyy oohhh lavli kaantrii ekseninde weather muhabbetimiz Her zaman ingiliz abilerin cebindedir. Ayrıca bu memlekette pahalı şeyler bile kaliteden nasip alamamış oldugundan hem ucuz hem düzgün yemek  görünce döndü gözü tabi yavrucagın. Hımbılın yedigi de chicken panini yani, hani öyle talaş böreği değil.
Beeen zaten evden getırıyorum taaam mı sızın normalde tatlı olması gerekırken içine et doldurulmuş ne idüğü belirsiz hamur işlerinize meraklı değilim.
Ayrıca size bi yalancı su böregi yaparım, daha bi kere lovely diyemeden altınıza sıçarsınız lezzetinden.

Of kanuni ya offff neden geçemedin viyana'yı? Bu adamların gozunde Sadece weather ı lovely ama baska bi boku olmayan bi ülkeyiz ya :/

Avrupa falan hikaye, zamanında kurmuşlar düzeni şimdikilerin agzına armut otomatık düşüyo işte. Yoksa bunların kalifiye mark'ı bizim kalifiye mehmet'in eline su dökemez...

You Might Also Like

2 yorum

  1. ya biliyorum cok sacma ama menu nasil? oxford'a geliyordum ben ara sira, oradaki ofisin de restauranti vardi ve pek bir bok yoktu. ama haverhillde cosmuslardi. biz burada ekmek arasi peynir yiyoruz. ustune bir de elma, tamam iste sen sag ben selamet

    YanıtlaSil
  2. haklısın meröp. böyle anlarda hep büyük düşünür guy ritchie'nin şu sözünü anımsıyorum: "bad food, worse weather, mary fucking poppins, london!"

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim