Fatmagül'ün senaristlerine açık mektup

  • Ocak 06, 2012
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Ben ingiltereye geldiğimden beri bir yerli dizi izleme düşkünlüğü oluştu bende sormayın gitsin. yani normalde takip ettiğim 1 bilemedin 2 dizi olurdu, ama şimdi gurbette olmaktan mıdır nedir, böyle bir hasretle aman çarşamba gelsin Muhteşem Yüzyılı izleyeyim, perşembe olsun fatmagül, cumartesi iffet, bir de arada kuzey güney derken haftada kafadan 10 saat türk dizilerine mesai yapmaya başladım. ( speşıl tenks tu işsizlik)
(Bu arada ben dizimag'e çeviri yapıyorum, Glee Project'i çeviriyorum ve Pretty Little Liars, Desperate Housewives ve de Sherlock'u da ben çevireceğim ciciler. Merope nickimle yapıyorum yine çeviriyi.)


Neyse efendim, ben artık bu bayım bayım bayan dizileri memleket hasretinden izliyorum izlemesine de Fatmagül olan çok sıktı cidden be. Hikaye bitti yani, akmıyor. bitmesi lazım ama hazirana kadar senaryo da yazılmalı. O yüzden hadi benden senariste dev bir kıyak, süper bir hizmet öneriler. Senaryo canlansın, reytingler şahlansın, halkımız tv başında orgazmlara koşsun maksat.

öneri 1: erdoğan nil'e de tecavüz etsin. olaylar bu şekilde çözülsün, yani tecavüz mağduru olan nil de gidip şikayetçi olur 2 dava da çözülür.

artıları: nil'in üzerinden de bol bol dram sosu döker en az 5 bölümlük hikaye çıkartırsınız ikinci bir tecavüzden


eksileri: odak noktasını fatmagül'den nil'e kaydırmadan konuyu dallanıp budaklandırmanın zorluğu. 

öneri 2: fatmagül ve mukaddes her hafta bir tecavüz çözsün. 

artıları: cold case tarzında bir tecavüz polisiyesi şekline gelir bakasınız 20 sezonluk hikaye çıkar fena mı?


eksileri: bizim millet polisiye izler mi? ayrıca her bölümde yeni tecavüz case'i yazmak zahmetli iş canım. öyle şu anki gibi, iki salınmalı bir kaşınmalı senaryolar yazmak gibi kolay olmaz tabi.

öneri 3 : ebe nine ve avukat civanım arasında tutkulu ve fantazi dolu bir sado mazo ilişki 

artılar: seks daima satar

eksiler: rtük..

öneri 4 : seks olayı daima para ediyor ya, mustafanın aygırlık yükümlülükleri geri gelsin.

artılar: mustafa her bölümde ne kadar karı varsa çitilemeye devam eder, aşk ihtiras fırtına gelsin reytingler.

eksiler: mustafanın başında bunca dert varken adam fırsat bulup çükü nasıl kaldıracak, bu kısım tam bir problem.

öneri 5 : kuzey güney de sizin dizi madem, onunla kesişmeler olsun. yaşaranların imdadına sinanoğlu holding yetişsin. malum önüne gelene iş veriyorlar, yatırım yapıyorlar.

artılar: orda hale soygazinin canlandırdığı bir kadın var, aha işte o reşat yaşaranı çitilesin. gelsin seks ve ihtiras. mature temasına ver gazı. en az 3 bölümlük suyu çıkar bu konunun. avukatla ebe nine var bir de nasılsa.

eksiler: şimdi iki diziyi karıştır, yeniden senaryoyu düzenle, kıvanç tatlıtuğ'u ikna et falan, zor iş.

ece melek ve bizim çocuklar, sıkmayın canınızı ben düşünmeye devam ediyorum kuzucuklarım. aklıma yeni senaryolar geldikçe yazacağım buraya.

You Might Also Like

4 yorum

  1. of her hafta mukaddesle fatmagülün bi tecavüz çözmesi fikrine koptum zehöhehöhzhehe

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha koptum!
    Dizimag para veriyo mu?

    YanıtlaSil
  3. evet veriyor ama bizim için az :) üni. ögrencileri için falan güzel para da bizi geçindirmez bacım..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim