kız istemeye(rosie) giden ryan'ın gazı gelir..

  • Eylül 25, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Marks and Spencer türkiyedeki gibi değil burda. hafiften gudubet bir imajı var. Düğüne- Sünnete giden ingiliz teyzesi,  köy papazı karısı, erkeksizlikten toynaklarını kemiren geçkin kızlar falan giyiniyor marksçığımla spencercıgımdan.  eheh tamam biraz abarttım. ama çok klasik, düz şeyler var yani. hoş tasarımı olan bir kılık için M&S gitmezsiniz yani burada. neyse M&S bu klasik gudubet kimliğinden silkinmek için bu sene Ryan Reynolds ve Rosie Huntington ile çalışmış. hayır, her sabah metroda göz göze geldiğim bu ilanlarda rozi'nin melül bakışlarına takılmadım. Takıldığım Ryan'ın suratındaki "gazım var, ilişmeyin" ifadesi. lütfen aşağıdaki resimlere bakın. sizce R.R. bu fotoğrafta karizmatik mi? Yoksa "scarletten boşandıgımdan beri konserve kuruya abandım, gaz yapıyor feci" mi demek istiyor?


Poz analizi: Rosie vitrinde indirim görmüş, oysa Ryan eve gidip sıçmak istiyor çünkü çırçır olmuş olabilir...


Rosie: Lan 1400 pound bastırıp aldıgım çantaları bile böyle göze sokmamıştım..
Ryan: Public tuvalet mi o????


yalnızım dimi nihayet? giti mi rozi? oh gitmiş yalnızım. salsam mı? salayım lan.. sa-lı-yo-rum!
diyen suçlu bakışlar...

ya bu arada, rozi denilen bu kızda da insanın sinirini bozan bişi var, ama ne!! neyse bağırsak düğümlenmesi yaşayan ryan'ı ele almadıgımız bir postta onu da ele alırız Allah nasip ederse :p

You Might Also Like

6 yorum

  1. Rosie nin en sinir bozucu yanı o vucudu bacım..bakıp bakıp içim gidiyo,sonra göbeğime bakıyorum.sinir oluyorum :)

    G

    YanıtlaSil
  2. Bence bu postu firmaya yolla :) Çok keyifli olurdu.Birde hiç bir şeye yaramayan indirim kartları var ki gerçekten de alışveriş yapıyorsun ve kart sana hiç bir şey sağlamıyor.Bunu da kartı verirken söylemiyorlar.Kasada kartınız var mı diye sorup duruyorlar.

    YanıtlaSil
  3. ryan reynolds ve ryan gosling: ikisinin kafası da iki yandan yüksek basınca maruz kalmış gibi. o arada beynin bir kısmı yok olmuş. bunlar da kalanıyla işte noolsun anca bu kadar olabiliyolar ablası :)

    YanıtlaSil
  4. ege sdimfvşfgdnb lfbg koptum yaa

    Asorti, ben de anlamadım o kart ne boka yarıyo..

    G, bosver sen, biz ona bi kıc atarız beli kırılır vallahi!!!

    YanıtlaSil
  5. rozinin burnu ile dudakları arsında mesafe yok. suratına bakıp bakıp bir türlü anlamadıgım rahatsızlık buymuş. belki sen de buna gıcık oluyorsundur. ha vücuduna tabi sinir oluyorum. komple.

    YanıtlaSil
  6. ben o baygın bakışlarına sinir olduguma karar verdim

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim