acayip uyanigim ya, adeta insan sarrafiyim

  • Eylül 22, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

hani is yerinde ozurlu kadrosu olur ya, (gerci ingilterede boyle bi kadro var mi bilmiyorum)
 
iste burda o kadrodan sandigim, zeka ozurlu sandigim adam Senior Db admin
Benim mudurun junior elemani sandigim adam da Department Head cikti
 
nasil bi ucuncu goz , nasil bi cakram, nasil bi altinci his, nasil bir sanmak bu yuce rabbim...
 ama mentally retarded sandigim abi cinli ve nedense herkes onunla gercekten hicbiseyi anlamiyomus gibi yavas yavas konusuyo
o da boyle bi garip konusuyo
Allahim koru beni, iyi ki bu cikarimlarimi somut sonuclara donusturup de cikti vermedim etrafa, iyi ki kendi icimde sandim yavasca...
 
(cinlinin normal oldugunu gecen hafta cakozladim azcik konustuktan sonra da, obur junior sandigim elemanin koskoca MIS in basi oldugunu daha yeni caktim.. napiyim abi pezevenkler isimlerini cok hizli soyluyolar tanisirken, kaciriyorum.. bi yakalasam aklimda tutarim aslinda)
 
 

You Might Also Like

3 yorum

  1. bende daha da korkuncu var ama buradan anlatmayayim simdi

    YanıtlaSil
  2. :) benimde en kuşbeyinli bulduğum kişi başkan olmak istiyormuş o grupta.Bir hırs bir hırs.
    - grubu yazmayayım şimdi çakılabilir.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim