ingiltereye geldim, nerelerden alışveriş edeyim?

  • Eylül 30, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Yavrucuklar, ister tatil ister iş amacı ile gelmiş olun, ingilterede alışveriş edecekseniz bu mağazalara muhakkak gidin! tamam son günlerde pound aldı başını gitti ama olsun. çok ucuz şeyler bulunabiliyor. Bargain hunterınız meröp, sizin için ayakları ramazan pidesi kıvamına gelesiye dek gezdi, araştırdı. Dev hizmet!

TK MAXX


Tk maxx acayip bir yer. 185 poundluk deri çantayı 45, 135 poundluk tommy hırkayı 35 pounda alabiliyorsunuz. Gözlük, kadın-erkek giyim, çanta, ayakkabı , parfüm, tencere, çarşaf vs.. bulmak mümkün. Çözemedim, nasıl bu kadar ucuza satabiliyorlar. 10 pounda converse aldım geçen hafta, aynısı 100 metre ötede başka bir mağazada 55 pound.

Diesel, D&G gibi  markaların güneş gözlüklerini %70 indirimle alabilmek mümkün. Ancak şöyle bir kusuru var: kapanın elinde kalıyor. yani bir kaç kere alsam mı almasam mı karar veremedim, dur yarın gelirim şuraya da bakarım diyecek oldum ve sonra bir daha bulamadım alacağım şeyi. yani herşeyden en fazla 2 tane oluyor. buldun mu alacaksın :)
Londrada Charing Cross yolunda var. Leicester Sq. tube istasyonunda inip 5dk da ulaşabilirsiniz yürüyerek.
http://www.tkmaxx.com/

New Look
Bizim Koton gibi bir mağaza bu. Ama çok şeker şeyler var yani. Çok aşırı kaliteli değil ama renkleri, desenleri, modellerini seviyorum. Fiyatlar uygun. İndirimleri çok çılgın oluyor. 6-7 pounda pantolon almak mümkün. Ben aksesuarlarını da çok seviyorum. Çantaları çok şirin ayrıca çok güzel bereler oluyor.
http://www.newlook.com/

Primark
Bunu zaten ingiltereye ayak basmış olan herkes biliyordur. Oxford Streetin başında, koskoca mağazasından bedava dağıtılmış gibi elinde primark yazan kese kagıdından hallice posetlerle dolaşan kadınlar.. erkekler..
Bence artık eskisi kadar ucuz değil gerçi, 2008 ve 2009 da geldiğimde çok daha ucuzdu. şimdi sanki fiyatları biraz daha rakiplerine yaklaşmış. Primarktan ne alınır? Çorap, Pijama, Terlik, Pantolon. gönül rahatlıgı ile alınız. taş gibi. (valla buradan aldıgım 5 poundluk pantolon m&s den aldıgım 35 poundluklardan daha cok dayandı.) Ne alınmaz? İç çamaşırları çok kötü. 2 kere yıkanmakla deliniyor. Ayrıca penyeleri -tshirt vs- de evde giyecekseniz alın. Ağzı burnu kayıyor hepsinin. Çantaları da sağlam, alabilirsiniz. :)

Cath Kidson
cath kidson çantalar. sadece çanta degil, defterden masa
örtüsüne pek çok ürün satıyor  Kidson yenge.
Ama bizim ilgimizi çeken bu :)))
Ucuz degil! baştan söyleyeyim. Burada kızılay dağıtmış gibi herkesin elinde Cath Kidson çantası görünce başta ucuz sandım ama cidden plastik çanta için 60 -80 pound bence pahalı. yine de ben türkiyeye dönerken  Cath Kidson dan üç beş bişey almak isterdim. Çünkü şirin :)
http://www.cathkidston.co.uk/

CEX
Her şey ikinci el bu dükkanda. Elektronik, PC ve konsol oyunları var. Baldurs Gate Dark Alliance bulduk 7 pounda! inanılmaz. Binbir çeşit Cd, anime, aklınıza ne gelirse 1 sene garantili ve oldukça uygun fiyata. Önceden başka sahiplerinin oldugunu dert etmeden DVD koleksiyonu yapmak için birebir! http://uk.webuy.com/

Works
Göz yaşartacak derecede ucuz kitapçı. İnsan çalışanlara sarılıp öpmek istiyor. Hemen kapıkomşusu Waterstones da 7.99 a satılan kitapları 3 tanesi 5 pounda satıyorlar. Çok çeşit yok gerçi, yani waterstone ile yarışamaz. Ama yine de kitap kurtlarının uğraması şart bir adres. Ayrıca pek çok kırtasiye malzemesini uygun fiyata almak mümkün. Bir de mesela türkiyede yolculuk kitapları çok pahalı. Şehir kılavuz-guide ları yani. Workste tanesi 99pence e travel guide lar bulmak mümkün, Amsterdam, Viyana, Paris.. türkiyede bu kitapların 20 liradan başladıgını düşününce bulmuşken almak lazım bence :) http://www.theworks.co.uk/

Forever 21
H&M gibi ama H&M den daha kaliteli ve daha şık şeyler var bence. (zaten ben hm'i hiç sevmem laf aramızda. bi düzgün bok görmedim şu ana kadar orda) Oxford street de bir adet var, fiyatlar da muadillerine göre gayet uygun. new look klasmanında bir yer ama onun kadar çok mağazası yok. http://www.forever21.com/

Şimdilik bunlar. Daha başka sevdigim mağazalar da var ama hepsi ucuz ya da böyle çok sıradışı gidilicek kadar iyi yerler değil. sonra yine yazarım fırsat buldukça :)

You Might Also Like

3 yorum

  1. bu listeye bir de boots'u eklemek lazım. özellikle de dandik boots card'ı alınca nerdeyse bütün ürünlerde promosyon var. 3 al 2 öde, 1 al 1 bedava derken kozmetiğe meraklı olanların kabe'si olur bu boots!

    YanıtlaSil
  2. Cath Kidston demişken buranın şemsiyeleri İngiltere için elzem bence, tavsiye ederim. Çantada taşımak için çok iyi oluyor, çok hafif çünkü. Fiyat/performans oranı hafifliği dışında pek iyi değil aslında, çok küçük ve rüzgara pek dayanıklı olmasa gerek (rüzgarlı havalarda daha büyük şemsiyemi kullandım genel olarak), ama çantamda bulunsun acil durumlar için dendiğinde bayağı iş görmekte. Cath Kidston olduğu için doğal olarak pahalı da ebay uk'ten almıştım ben, biraz daha ucuzdu orada.

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel tavsiyeler olmuş hiçbir sitede tavsiye edilmeyenler derlenmiş. Bu yaz İngiltere'ye gidicem ve eminimki bu mağazalar çok işime yarayacak.Ayrıca hepsini de not aldım :)
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim