firsat siteleri hakkinda bir guzelleme

  • Eylül 20, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

once sehir firsati cikti
sonra grupanya dadandi
arkadastan ozenip uye olmasaydim
maillerimi hep firsatlar basti
 
istemiyorum cok ozel firsatinizi allahin cezalari
ben evimde yaparim koy kahvaltisini
sacima da kalici fon cektirmeyiveririm
selulit problemimi de kendim cozerim!!
 
her gun masaj hergun aromaterapi
kim minciklatiyor lan bu kadar kendini
yeter gondermeyin bana mail falan
istemem sizin vereceginiz firsattan
 
kampanya lafindan artik tiksindim
masaj falan istemem, ibne miyim?
al firsatini git cehennemin dibine
yeter ki bana mail gonderme
 
ey sen, firsat sitelerine uye olmamis civan
sakin ola ki mailini bunlara kaptirma aman
masajdi kahvaltiydi indirimdi diye ederler seni isgal
kampanyasiz da geciyor hayat sen hep boyle temiz kal....

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim