vat dı fak?!

  • Temmuz 09, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

bazen sıkılınca, nazla birbirimize what the fuck!!! diye hucum eder sonra da anlamsızca güleriz. Bazen 29 yılın bittiğine inanamıyorum çünkü hala 13 yaşındaki kafada sürdürülebilir bir azgınlık yaşamaya çok açığım. nazimi çok özledim <3

Bu akşam bişeyler yapmak istiyorum, bişeyler de hep sinemaya gitmek oluyor nedense!

Değişik önerileri olan varsa yazsın. yazsın! yazsın! (ısrarcıyım..)

Şu an ofis boş, kimse yok, kendimi dokumantasyon güncellemeye adadım, tanrım şu son 1 saat de bitsin de gidelim artık.

sıkılmaktan sıkıldım...eve gidip yemek yapacagım daha pöffff..

geçen hafta astronomik bir başarıya imza atarak 300 gr vermişim. çok yokladım ama o 300 gramın nerden gittiğini bulamadım. yanii kollar hala patlıcan. ama bu da bir başarıdır. toplama bakarsan 7 kilo verdim ayol!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Akşam aktivitesi önerim şöyle.Ben bu gün fecibir şekilde guitar hero oynamak istedim ama mümkünatı yok. Benim yerime sen oyna, play station cafe'ye git bir kaç parça çal :)

    YanıtlaSil
  2. bu akşam ajda konseri var. ooze'de...)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim