Annesi insanı Loser da eder Vezir de :(

  • Temmuz 19, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Pek çok arkadaşım annemi çok merak ediyor, çünkü annemle ilgili öyle gerçekler var ki standart anne profilinin çok ötesinde olduğunu bangır bangır haykırıyor adeta!

Annem bir çizgi film karakteri.
Annem sanki 16 yaşında gibi davranan 55 yaşında biri.
Annem hayatında en ehemmiyet verdiği 3 konudan biri "seksi" olması olan bir kadın.
Annem beni ve kardeşimi çok sevse de bunu pek gösteremez!

Vee annemin son bombası. Cuma akşamı sinemaya gidecektik, telefonumun şarjı biterken aramızda şöyle bir konuşma geçti. Saat : 18: 40

Ben: anne şarjım bitecek, ne zaman ve nerde buluşuyoruz
Annem: Saat sekizde ege parkın ön kapısında ol!
Ben : tamam şarjım bitiyor, orda olucam. saat sekiz, ege park ön kapısı.
annem : lak lak lak
ben: gak gak gak
telefon: çöt! şarj biter ve kapanır!


Sonra sevgili Ege ile buluştuk!
Ege de annemi çok merak ediyor, geleceğini duyunca " aa ben de tanışayım" diyerek benimle kapıya indi. Fakat o da ne?? annem ortalarda yoktu!

Birkaç dakika sonra Ege nin telefonundan annemi aradım ve aldığım yanıt aynen şu:  Gelmekten vazgeçtim!


B: Ama anne benim şarjım bitik biliyosun??
A: Ya ne bileyim biraz bekler gelirsin diye düşündüm ben


Hayır bu Ege Park denilen bokla bizim ev de araba ile 6-7 dakika sürmüyor. Ege de şok oldu tabi bu duruma. üzülme kuzucugum, üzülme bahtsız yavrum diye okşadı saçlarımı!!!

içinizde annesi tarafından ekilen kimse var mı?
olsun nolur moralim çok bozuk :( var diyin yalansa bile "ühühü"

You Might Also Like

7 yorum

  1. Yok artık? Katliam çıkar böyle bişey olsa :D

    YanıtlaSil
  2. Annen seni hayata tam hazırlıyor bence :))

    YanıtlaSil
  3. ben annemle daha yeni, bir kac sene once barisabildim kafamda. simdi seni rahatlatmak icin yazardim eskiden soyleydi boyleydi diye de dusunmemeyi tercih ediyorum.zaten annesinden yuzde yuz memnun bir kadin, babasindan yuzde yuz memnun erkek gormedim. seninki de boyle eksantrik bir anne demek, eglenceli en azindan

    YanıtlaSil
  4. Zamane anneleri de zamane, arada benim annemde beni eker:) bende onu haha:D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim