1 günlüğüne evde

  • Temmuz 28, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

Evet bugün evdeyim. sabah nasıl bir karın agrısı ile uyandım anlatamam. sanki yumurtalıklarımı keserle söküyorlar Allah kahretsin. hani evlenince geçecekti adet sancısı? külliyen yalan. bu arada günün hödüklüğünü de izin almak için aradıgım müdürüm neyin var diye sorunca uyku sersemi "adet sancısı" diyerek kazandım. şimdi gel de yarın adamın yüzüne bak :( hayır ben aslında utanmam bence fizyolojik olan herşey doğaldır ama bu alanda da bir ilk olmak istemiyorum. salak kafam ya..
bir de şunu farkettim işe gitmeyince sürekli bir huzursuzluk yaşıyorum ya bugün bişey olursa? diye. Allah yarebbim acı bana da bugün herşey düzgün çalışsın. iskele yıkılmak üzere bugün. midem de bulanıyor. neyse sabah sabah gene blog aleminin ağzına sıçtım, ben gideyim de çalışayım bari yoksa psikolojim bozulacak iyicene. hiçbirinizi sevmiyorum! götler :( ühühühühü hele burayı okuyan erkek varsa onlara iki kat gıcık oluyorum hayatınzıda bir kere bile yaşamadıgınız adet sancısını "çok büyütülüyo yeaa" diye oturdugu yerden eleştiren erkeklerin topuna kılım! halden anlamayanda çıban çıksınnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!

evet artık bu yazıdan sonra da blöğümü düzenli takip eden 3-4 kişiyi de kaybettiğimi sanıyorum. ama olsun. ben kendimle mutluyum tamam mı!!!!

You Might Also Like

8 yorum

  1. Ben seni takip ediyorum üüüü üzülme ya (:

    Bol sıcak su torbalı, yün çoraplı :p, atkuyruklu bi gün diliyorum (:

    YanıtlaSil
  2. heee evlenince geçer yalanlarına karnımız tok. ben 2 tane Cataflam ağrı kesici yutuyorum valla kesiyor ağrıyı , yoksa dayanılacak bişey değil. İyi ki izin almışsın, sıcak çoraplarını giyip yuvarlanırsın evde ohhh.

    YanıtlaSil
  3. elim, sevdiğimin karnına bastırmaktan şekil değiştirdi!

    YanıtlaSil
  4. anaaaa noldu blögüne meröpcüm, tatlı krizine girmiş blög:))cupcake'ler uçuşuyor arka fonda:))))

    YanıtlaSil
  5. bazı işyerlerinde kadınlara ayda birgün sorgusuz sualsız ızın veriyorlar

    YanıtlaSil
  6. ben de apranax'lari cifter cifter goturuyordum, arada ise gidemedigim de oluyordu seninki gibi. ne ise yaradi biliyor musun: dogum kontrol hapi. agriyi birak basladigini bile hissetmez oldum. cok minnettarim onlara.

    YanıtlaSil
  7. Ben genelde (eski) iş yerinde
    yakalandığım için patronum beni böbrek hastası sanıyordu...
    Ve her nedense böbrek ağrım ayda bir tutuyordu:D
    Adamda çaktırmıyordu sağ olsun bende bozuntuya vermiyordum:)

    Halden anlamayanlara gelince bi gün çeksinler o sancıyı, mide bulantısını, şeker komasını da görim onları!

    YanıtlaSil
  8. Adet sorunlarin cözumu: dogum kontol hapi. Yasmine kullaniyorum super!
    Alinda söyle bir dusunursek "evlenince gecer" lafi bir nevi "dogru". Nasil mi? Tekrar bastan aliyorum: dogum kontrol hapi! :)

    Isvecten selamlar!
    Sermin

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim