knight and day

  • Temmuz 21, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 10 Comments

ben bu filmi çok beğendim, çok eğlendim, hiçbirşey düşünmeden izledim, zaten sürükledi bitti.

TELDEKİ KUŞ u anımsayan var mı? Goldie Hawn / Mel Gibson?
İşte o filmden aldıgım tadı verdi bana..

Mantık aramadan, eğlenceliğine izlemek için mükemmel bir film. gerçekten çok güldüm.


Tom cruise abi yaşlanmış...
Kamuran Diyoz da yaşlanmış ama bacaklar hala mükemmel ötesi..
İki oyuncunun kimyaları gerçekten uyumlu ve iyi bir ikili olmuşlar. Kamurancıgımın oyunculugu yer yer sırıtsa da, film zaten bunu kaldırıyordu sorun yok yani..

Gerek bayıltmalı sahneler, gerek çatışma sahneleri, trende kovalamaca falan hepsi çok eğlenceliydi, su gibi geçti. diyorum ya mantık aramayın! ay şu şöyle olmaz, oha artık bu da olur mu demeden izleyin :))))

Ayrıca filmde  tomtom'u yüceltecek bütün klişelerde mevcuttu. denizden ıslak çıkma, cool bir şekilde arkayı döndügü anda beride araba patlaması.. vs vs

 diyorum ya, böyle naylon bir film, ama çok eğlenceli! uzun zamandır eğlenmek için verdigim paraya gerçekten eğlendigimi hissetmemiştim!

ayrıca, tom kruz abi de eskisi kadar gişe yapmıyor ve yıldızı söndü diyorlar. e yaşlandı artık napsın o da, sayntoloji falan da zor işler, gitmeyin üstüne. ah tom girmeyeydin o scientology şorololuklarına da seni hep top-gun ve kokteyl deki hallerinle hatırlasaydık. o da olmadı vampirle görüşme! 

You Might Also Like

10 yorum

  1. Dün seyrettim filmi. Evet gerçekten mantık aramamak gerekiyor ki ben bunu hep yaparım. Başlarda kasıldım biraz sonra akışına bıraktım. Gerçekten eğlenceli bir filmdi. Benim de ilk düşündüğüm şey her iki oyuncunun da yaşlanmış olduğuydu. Tabi kocaman ekranda bu daha da hissedilir oluyor. Yine de sinemada seyredilesi bir film.

    YanıtlaSil
  2. aslında biraz kiminle gittiğinin de etkisi var sanırım. biz eglenceli minik bir grup olarak gittik, saln da boştu, sürekli konuşarak yorumlaşarak izledik ve çok güldük..
    umarım sana da bir doping olmuştur Pelin :) şahsen bana biraz doping oldu!

    YanıtlaSil
  3. Tomum kuruzum bi oskarı kaldıramadan buruşup gidecek ya. Tamam süper oyuncu değil, prodüksiyon şirketi var, cıvır karısı var ama yazık yine de içim burkuluyor.

    YanıtlaSil
  4. Les Grossman karakterini sinemaya aktarırlarsa gör o zaman Cruise'un gişeyi. :D

    Bunu değil de Inception'ı bekliyorum ben. 3. sıradan başlangıç yaptı IMDb'de. Konu falan müthiş diyorlar.

    YanıtlaSil
  5. hevesli, hehehe bence ona oscar vermezler artık :D
    gerci valkyre ve lions to lambs kaliteli işlerdi ama vermediler işte!

    YanıtlaSil
  6. inception u ben de beklyiorumm hem de deliler kibiiin

    twitter da çok spoiler donuyor aman dikkat et..

    YanıtlaSil
  7. Ünlüleri takip etmediğimden, özellikle dışarıdakiler veriyordur spoilerı çünkü daha TR'de vizyona girmedi. Ama dediğin gibi dikkat etmeye çalışıyorum. =)

    YanıtlaSil
  8. Di Caprio'nun bu seneki diğer şahane filmini sırf spoiler yüzünden hala izlemedim mesela.

    YanıtlaSil
  9. sanırım shutter island ı kastediyorsun :)
    ben ona gösterime girdiginde gitmiştim :D

    avatar the last airbender i da bekliyürük ama tüm dünya çok berbat dedi, ne yalan diyim hevesimizi kaçırdı

    YanıtlaSil
  10. Evet, 720p sunumu duruyor elimde Shutter Island'ın ama ı ıh, içimden gelmiyor. Öyle bir spoiler verdiler ki... Filmi izledikten sonra aklıma şu film geldi direk diyip efsane bir filmin linkini vermiş vatandaş. O filmin adını görünce zaten bittim direk.
    Hava Bükücü'yü önceden hiç izlememiştim ama seriyle kıyaslayanlar özellikle çok kötü diyor. Ama ilk defa izleyenler için "izlenebilir" yaftası yapıştırıldı. :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim