ingiliz hasta..(sı)

  • Temmuz 20, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

anglomanyak mı dersiniz ne dersiniz bilmiyorum ama, çok ingiliz yazar okumaktan olsa gerek, ben ingiltereye hayranım arkadaş.. adamlar demokrasinin kitabını yazmışlar...
o beş çayları, taşralı kafaları, fevkalade uşaklık yetenekleri, ahlaksız gençleri, özgür sokakları ile ingiltereye bayılıyorum...
Agatha christie, John fowles, j.k. rowling, Tolkien, Neil Gaiman, Arthur Conan Doyle, D.h. Lawrence, H.g. Wells ve ilk anda aklıma gelmeyen nice dehşetengiz yazarı çıkarmış, yeşilin daha bir yeşil olduğu bir yer lan!

You Might Also Like

5 yorum

  1. ingiltere yeşilmiymiş nan..ingiltere çok itici geliyor bana 3 sene ihracat yaptığımızdan olcak..böyle soğuk geliyo ..

    YanıtlaSil
  2. scarlet thomasi da ekle listeye, yeni kahramanim olur kendisi

    YanıtlaSil
  3. bende de bu hastalığın frankofoni versiyonu var, Alexandre Dumas ve Fransa tarihi temalı romanlardan doğan acayip bi Fransa sevgisi. Çok zevkli tarihleri var heriflerin. memleketleri de güzel , öyleyken böyle işte:)

    YanıtlaSil
  4. ben de sri lankayı seviyorum ama sri lanka iyi bir yazar çıkaramamış maalesef :F

    YanıtlaSil
  5. ben de seviyorum ingiltereyi kim ne derse desin merop:)))))))))))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim