Gururlu Büzüş! (dünkü sorunun cevabını açıklıyorum)

  • Temmuz 23, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments


İştee dünkü ağzın sahibi, LYS birincisi çocugun annesi..
Bu gururlu gülüş şu an Uğur dershanesi sponsorlugunda İzmirin pek çok billboard unda yerini almış ve sabah uykudan uyanamayan ama servise binip işe giden beni etkisi altında bırakmıştı...

benim çocuguaaaaaaaaaam çalıştı ve kazandı diye mehmeh gülen bu teyzeden korkuyorum ben..
o ne gururlu bir agız büzmedir be teyzem..
çocugun ardındaki isimsiz kahraman benim!  diyebilirsin
ama nolur böyle gülme :((
agzınızı büzerek gülmeyin sayın okuyucular.
çok fena bişey bence.




Hayır billboarda basacak bu resmi mi buldunuz kardeşim. ben bu kadının yerinde olsam "adımı çemçük agızlıya çıkardınız" diye ugur dersanesine takunya atarım.

lys birincisine sevgiler, başarılarına devamlar ve annesine de agzını büzerek gülmemeler diliyoruz!

Eveet ...
bu agız  hangi ifadede olabilir/hangi durumda ortaya çıkar / kim olabilir  sorusuna "gururlu gülüş" yanıtı vererek en çok yaklaşan Pippi Haşmet'ten profilimden  emailimi almasını, emailime adresini göndermesini rica ediyorum.

Böylelikle söz verdigim ödülü ona gönderebilirim: Domuzları Tekmeleyen çocuk!

ya çok zor bir soru olmuş kabul ediyorum ama o kabus billboard u belki benden baska gören vardır diye düşünmüştüm..

You Might Also Like

3 yorum

  1. Çocuğun tipi lys birincisinden çok öss sayısal birincisine benziyor. Bi meymenetsiz böyle töbeestafurullah bişey.

    YanıtlaSil
  2. püahaahahah:))))
    insanın ağzı kulaklarına varır , böyle büzüm büzüm büzülmeye ne gerek var , çok güldüm yahu :)))

    YanıtlaSil
  3. aglamis sevincten de o yuzden buzulmus dudaklari. babanin ifade tam reklamlara yakisir bence, baba profesyonel gulmus. her an sigorta satabilir bize:))) bana saglikli bir aile gibi gorundu, birbirlerine sariliyorlar diye de oyle demis olabilirim tabi. tek fotodan bu sonucu cikarmam da basari:))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim