Sailor moon

  • Ekim 14, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments



Sailor moon u izleyenlerin en sevdigi savaşçı kim? ay..en sevmedigim direk ay savaşçısının ta kendisiydi. ne gıcık karıydı o ya, sık bogazını koy gebersin!o iki kurugundan tut as. bi türlü de gebermezdi cazgır!

Benim en sevdigim sailor pluto :D



Yalnız ve 200 yaşında bi arkadaşımızdı, adı Setsuna, elindeki anahtar da zamanı durduruyordu diye hatırlıyorum hem de. aslında tip olarak en güzeli neptün dü belkim ama onun da tasvip etmedigimiz yakınlaşmaları oluyordu, o bakımdan normale en yakını her ne kadar 200 yaşında olsa da bu ablamızdı, hörmetler.

You Might Also Like

3 yorum

  1. ben de ay savaşçısının ta kendisinden nefret ederdim, ne o öle sümsük, aptal, ağlak...vs. :)) ben kızlardan kısa küt siyah saçlı olanı beğernir, yakışklı oraana da içten içe hasta olurdumm. ahh ahhh yine olsa da islesek yaf:):)

    not: geçen nakhar yazmış bana yorumlarda şu kelime doğrulama çok vakit kaybettirici be yaf:)

    YanıtlaSil
  2. ben de ''ay''ı severdim ne yalan söyliyim. şimdi hepisinden nefret ediyorum gerçi :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim