Bulana veya getirene yüzbinlira veriyorum

  • Ekim 31, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

Allahım şu renkli lastik çizmelere ba-yı-lı-yo-rum!!
Wellington boots deniyomuş bunlara ecnebi memleketlerinde. Ya türkiyede, izmirde nerde bulurum bunları ben. Vakitsizlikten magaza magaza dolaşmaya vaktim yok :(
En son alışveriş merkezine ne zaman gittigimi bile anımsamıyorum! Arabayı sattık satalı alışverişe en yakınımızda olan tansaşa gidiyoruz heheh.

Her neyse, bu ciciler benim olsun. Nerden alırım? Lastik çizme diye arıyorum, gururumla oynuyolar ; alay ediyolar benle neriman. Anlamıyolar beni. bu Wellies midir nedir ; bu karın agrısından istiyorum.(mesaj yerine ulaştı umarım)

Kardeşim yanımda abla zaten komiksin bide bunları giyince iyicene disaster olucan diyor. tesekkurler! Ona göre igrençmiş bu botlar. Bi giyeyim de ilk işim senin poponu tepiklemek olacak naz! Lastik çizmeyle eminim tekme keyfi apayrı olacak...

Oyyy desenini sevdigimin botu! İzmirin ilk yagmurlarında sizinle cork cork koşmak istiyorum. (Umarım yürüdükçe cortluyolardır)

You Might Also Like

8 yorum

  1. ohaaaaaa
    çok güzel bunlarrrr :(
    ben de morundan istiyorum.
    merope sana söylüyorum, meşe'm sen anla :(
    neden yüzbin tane puantiyeli çizmemiz olmuyo bizim snıff :(

    YanıtlaSil
  2. nerden bulcaz beticim :))
    bi bilen sööyleseee

    YanıtlaSil
  3. Alsancak twiggy de görmüştüm buna benzer bişiler bi gözat istersen...

    YanıtlaSil
  4. merope haftaya izmirdeyim, alsancak twiggyi alt üst edicem and olsun :)
    teşekkürler sedosh :)

    YanıtlaSil
  5. bulursan beni de dürt ben de gidip alayım :)

    YanıtlaSil
  6. Acanba yürürken ses çıkartıyorlar mı? Hani vıck vıck diye... Tek bunu merak ediyorum. Ha bir de babam ne der bunu... Evet!

    YanıtlaSil
  7. t box'ta da var :)
    http://shop.t-box.com.tr/product/ShowProduct.aspx?proid=3402&depid=387

    YanıtlaSil
  8. hala bulamadiysan t-box soylenmis. onun disinda, mavi jeanste var. nine westte var.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim