Edilgen minnoş, kısaca bugun bunları dedi

  • Ekim 13, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

* Bekledigimi bilen biliyor, yandaki sayaç sayıyor. belirsizliklerle gecen günlerden de nefret ediyorum. Cenab- ı Allah bana öyle bir huy vermiş ki durdugum yerde çatlıyorum.

* Mutfagı böcekler bastı. curry, dolma baharı, köfte baharı, pirinc unu doldurdugum kavanozlar yuvarlak ve susama benzeyen böcek larvalarının istilasındalar. susama benzeyen bu igrenc böceklerden birkaçını sanırım mehmete de puding yaparak yedirdim ben! ühü.. kurtlanan patateslerimden sonra bide böceklenen kavanozlarım. Ne biçim kadınım ben ya?

* Popoyu küçültme konusunda hala bi adım gidebilmiş degilim. herkes hadi ugrassan silkeliceksin bikaç kilo diyo ama etrafa silkeleyebildigim sadece zırıltı, mızıldanma. yok yani, biri öpse kurbaga olucam o derece.

* ekonomik kriz beni cok korkutuyor. ha neden? bilmiyorum.

* ev fiyatları düşsün ne olur. elimizdeki para ancak egekent evka-5 evka-2 ye yetiyor. birazcık düşsün ev fiyatları, lütfen ya. ev alalım artık, banka kredisi almak zorunda kalmayalım :(

* aksama ne pişirecegim bilmiyorum. böcekli brokoli? vüüh. çine ihrac edicekler yakında beni. hayır bu tombiklikle orda beni salam yapıp yerler kardeşim.

* saçma sapan rüyalar görüp korkmak artık çok sıradan bişey haline geldi benim için. gecenin köründe uyanıp içrde hırsız var diye kalp krizi geçirmek yeni modam.

You Might Also Like

2 yorum

  1. o da bişey mii
    ben her gün yiyorum kendimiiii
    böyle kendi kendiimi yimek huyumdur allah beyle yaratmıs napalım dimii :)))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim