Plastik Kadınlar

  • Ekim 23, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Bazı kadınlara baktıgımda ya barbie bebek veya robot gördügümü sanıyorum. sanki yapma, yapay, üretim bandından çıkmış gibi.
İtici degil mi sizce de? yani tamam, tarzdır, makyaj yapar herkes, marjinal de giyinebilir ama kimisi de bu işi çok kötü yapıyor be. Belki bir tek ben hoşlanmıyorum bu imajdaki insanlardan. ama gavurların eye candy dedigi sey bana böyle daha dogal kadınlarmış gibi geliyor.
Yani ne bileyim bir Angelina Jolie, bir Cate Blanchett, Kate Winslett -aklıma ilk gelenler bunlar- daha naturel hem de pek güzeller..(Asıl eye candy bunlarbence)

Hadi üşenmedim sizin için Plastik - robot kadın listesi yaptım bakalım kimlermiş:

Katie Price

Namı diger, Jordan. İngilterenin magazin gülü bu ablamızın bu resmi esasında yetmiyor onun görünümü hakkında fikir sahibi olmaya.. şuradan yapay memeleri ve saç rengi+makyajı ile ilgili fikir edinebilirsiniz.

Uppss.. birazcık meme ucu görünmüş sankim!Hanımcagımız çocuk kitapları bile çıkarmış, yaa ya..Kendisine özenen ve onun gibi olmak isteyen brit genç kızlar da varmış!! neler oluyor şu hayatta vallahi...

Christina Aguilera



Bu hatun hamile kalmadan önce de böyle gerçek dışı renklerdeydi, ama bir de dogurunca gögüsleri de bi tuhaf oldu büyüdü falan, iyicene bi yapay görünmeye başladı. Yani yere düşse ve bacagı kopsa, aaa plastikmiş, aaa barbiymiş deseler şaşırmam yahu.

Victoria Beckham


Robotlukta üzerine tanımıyorum. Bir kere olsun güldügünü görmedigim gibi son derece mekanik bir ablamız, teyzemiz. Tamam stil ikonu olmaya çalışıyor anlıyoruz ama giydigi garip kıyafetler, tek teli bile uçmayan bütünleşik görünümlü saçlarıyla yoksa bir robot mu bu viktorya? Resimdeki marc jacobs kampanyasından bir kuple hele ki bir de alışveriş torbasıyla bi pozu var.. aman görmeyin daha iyi!

Sarah Palin

Ho hooo! Nasıl bir gıcıklıktır, yapaylık, salaklık bileşimidir bu kadındaki... Efendim Mançuryalı Aday ı seyrettiniz mi bilmiyorum ama bu kadına bakınca aklıma o geliyor. Sanki biri dügmeye basmış, Sara gelmiş, herseyini düzenlemişler falan böyle, beynini de yıkamışlar salmışlar ortama. Gerçek misin Sarah?


Dita von Teese


Esasında bunca hanımcagızın içinde hoşlandıgım ve takdir ettigim tek insan belki bu, ciddi anlamda hanımefendi ve baby doll gibi ... dita von teese çizgisini hiç bozmuyor: imajı ugruna rahatsız kıyafetler giyiyo, rahatsız oturuyo böyle hanım hanımcık, yani en azından bi fedakarlıgı var kadıncagızın. tek çizgide yürüyor.. tek anlamadıgım neden marilyn manson??

You Might Also Like

2 yorum

  1. walla haklısın ne diyim,jordan christina ditta o kadar fondoten ucuz ruj renkleri o kasıntılık hakikaten ruhsuz makina gibiler yaaa.Güzellik yarışmasındaki kızlar öyledir ya bide 24 saat 32 diş sırıtabilmek nası bi yetenektir ben çözemedim.Stepford wives gibi aklıma o geldi direkman.Kalemle çizilmiş gibi mükemmelden ziyade hafif kusur barındıran kadınlar daha çekici bence.

    YanıtlaSil
  2. Plastikten bile yapılmış olsalar hepsinin ayrı bir cazibesinin olduğu da bir gerçek :) Katie,Xtina ve Dita'ya zaten söz yok,beğenmeyen erkek azdır şu dünyada . Sarah ise işi hınzırca yürütüyor. Gizli olan çekicidir kuralına uyuyor ve sadece belli ediyor. Dar etekleri ve renk seçimi buna bir örnek. Vici ise ne kadar sevmesem ve ne kadar sevilmese de gerçekten bir ikon . Kadın işi biliyor yani :P

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim