Aile

  • Ekim 15, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Bugun sabah ekşi sözlükte iğrenç bir habere rastladım.

15 yaşındaki Fatma Korkmaz , ailesince evlendiriliyor.
Evlendirildikten sonra "bakire degil" diye eve geri yollanıyor.
Kendini öldürüyor bir av tüfegi ile.
Cesedine ailesinin istegi üzerine bekaret kontrolu yapılıyor ve bakire oldugu anlaşılıyor.

Yazıklar olsun size. bir Allah kulu da mı yoktu içinizde aklı başında? 15 yaşındaki çocugu evlendirmenize, kendinden 25 yaş büyük adamın koynuna sokmanıza bir akıllı çıkıp engel olmadı mı?

Ya devlet baba, sen nerdeydin?

Ölen evlatlarının acısından delireceklerine, kudurmuş gibi bekaretini sorgulayan ailesi.. Ne biçim insansınız siz, nasıl bir yaşam bu?

Ben bu insanlarla aynı ülkede yaşamak istemiyorum. Bir parmak suçluyu gösterecekse suçlu bunlardır. kimse bana eğitimsizlikmiş, şu bu demesin. Eğitimli insanların da nasıl örümcek beyinli ve gerici olabildigine defalarca şahit oldum.

Allah insana akıl vermiş, akıl. Ama bunlara bence bundan sonra acıdan başka bişey vermesin. bir huzur yüzü göstermesin rabbim. Bu zihniyeti yaşatan, yaşayan, göz yuman herkese aynı temennim.

Güldünya öldü, Erkek arkadaşı ile el ele gezen kızlarımız öldü, şimdi de bu zavallı kızcagız. Ne oluyor peki? Laf üretip üretip unutuyoruz hepimiz bir yenisi olana kadar.

Türkiyenin artık bu rezaletlere, bu haksızlıklara, bu insanlık dışı olaylara ev sahibi olmaması için birey olarak görevimiz ne?

kadın olarak görevimiz ne...
inanın bilmiyorum.
Ben yine de devletin bu insanları ya egitmesi, ya da yok etmesi gerektigine inanıyorum.
15 yasındaki bir kızın evlendirilmesine nasıl izin veriyor devlet.
Gerekirse her köye 1 müfettiş yollasın. Bu şekilde magdur olan kızlar artık sahipsiz kalmasın, yeter yahu. İnsaf!

You Might Also Like

1 yorum

  1. gerçekten çok yazık yaa,yüzde yüz haklısın ne eğitimliler görüyoruz,aile çok önemli burda ne kadar eğitirsen eğit okuldaki eğitim ailede alınan o ilk eğitimi silemiyor işte

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim