Kısa Kısa geçicem, aslında o bile çok

  • Ekim 03, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Bu bayram tatilinde bilaç film izledim, ama nedense hiçbiri sarmadı. Begenmedim, eh işte, ve igrençti diyebilecegim kategorilere ayırdım kendilerini. Kısa Kısa geçilmeye mahkum edildiler!

Sleuth u izledim ilkin, micheal caine hatrına, ama yok arkadaş tiyatro oyunundan film yapmayın, olmuyor. Bunlar tiyatroda görmekten hoşlandıgımız hareketler; sinemada olmuyor, aynı havayı taşıya-mı-yor.


Sonuçta ortaya, sıkıcı, monoton, anlamsız bir iş çıkmış, filmin gerilimi bile öyle bayıcı ki.. Oyuncular şahane olabilir ona lafım yok ama konu, hikaye, yok yani, olmuyor sürüklemiyor insanı. Bir de jude law tahmin ettigimden çok ama çok daha yetenekli bir aktörmüş, genel olarak fiziki begenilere hitap eden biri oldugunu düşünür, onu bu seviyeye indirgerdim eşeklik etmişim.


Değineceğim ikinci film ise, sabun köpügü bir romantik komedi olan Over Her Dead Body (cesedimi çiğnersin falan gibi bi çevirisini yapmışlardır herhalde?) Zaten umutsuz ev kadınlarından tanıdıgımız Eva Longoria oynuyor.Film Ruhsar dizisini izleyenlere oldukça tanıdık gelecek, zira eva hanım kızımız cartayı çektikten sonra kıyafetleri falan bile bembeyaz. Ruhsar dan farkı şu ki, kocası olacak cigersiz başka bi kadına aşık oluyor, bir de kendisini göremior bir türlü, sonunda da Eva cennete / beyaz ışığa gidip yakalarından düşüyor Tahmin edeceğiniz üzre.

Efendim bu film zaten bir romantik komedi ama yine de sıkıcı. Bir de dikkatimi şu çekti Eva Longoria gerçekten çok yeteneksiz bi oyuncu. Çünkü umutsuz ev kadınlarındaki gabriel in aynısı ordaydı. Bu hanımcagız Yalan Rüzgarı dizisinde oynamışmış ilk. keşke orda kalsaydı diyoruz, o sinir bozucu cıycıycıv sesi, fildir fildir yürümesi falan cidden "gıcık"

Ayrıca başroldeki hatun da resmen Eva dan çirkin olsun diye özenle mi seçilmişti ne? İlk kez bir romantik komedide bu denli erkeksi yüz hatlarına sahip bir bağyan gördüm!

Üçüncü ve son filmimiz ise, Borat. Tabi bu rezilliğe film denirse. Sasha Baron Kohen geçen hafta prada defilesini basıp yaka paça dışarı atıldı biliyorsunuz. Ama adam cidden igrenc ya. film de igrenc. Yani iğrenc ne demek? 35 dakika dayanabildik 4 kişi bu filme. işkence gibiydi, izlememiş olsam daha iyiydi. Bu filme "kötü film" demek, inanın sinema sanatına hakarettir. Kötü film türünün beklentilerinin altındaki filmdir, olmamıştır. Bu filmse neresinden tutsan rezilce, anlamsız, mide bulandırıcı, korkunç.

Olmayasıca diyorum bu türe sanırsam. İzlemedi iseniz, izlemeyin aman, öyle uzakta dursun mahvetmesin hayatınızı.

Not: bu arada resimleri ekledikten sonra farkettim iki resim de maşallah birbirine pek benziyor. Kör parmagım gözüne! Ögretici bıdıklar sizi.( ben bu tür tesaduflerden ürkerim.üç vakte kadar biri parmak sallıycak herhalde.)

You Might Also Like

1 yorum

  1. haha bee yazmıştım over her dead body'i tesbitlerimiz nasıl da aynı dicem ama her izleyende aynı duyguyu uyandırdığından emin olduum için şaşırmadım :))bu arada çok ketyifli bi bloğun var.sevgilerr:)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim