En güzel aşk şarkısı

  • Ekim 28, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments


Geçen gün birisi bildigin en güzel aşk şarkısı ne? diye sordu, bilemedim. ama sanırım the phantom opera ghost.

Aşk dünyadaki en güzel şey. Şu yandaki resim de Twilight isimli filmin sahnelerinden biriymiş. Vampir ve kurtadam temalı şeyleri sevdigimi binikiyüzelliyedinci kere söylüyorum, Bu filmi de izlerim büyük olasılıkla.

en güzel aşk şarkısını söyledik, en güzel aşk filmi ne peki ? the fountain, belki. bilmiyorum.

İnsan birini tanımadan aşık olabilir mi tam anlamıyla? Bence olamaz, tek bir görüş pek çok duygu uyandırabilir ama birini derinden sevmek için onu gün be gün tanımak ve onunla yaşamak gerekiyor bence.
Her huyunu, suyunu, tepkilerini, dediklerini, yediklerini, güldüklerini, herseyini bilmek gerekiyor. Başım agrıyor şimdi! Blogspot açılmış ama kapanacakmış yine.

Bisiklet sürmek istiyorum, ama bisiklet yoluna kimse girmesin artık yalvarırım! Koskocaman işaret oldugu halde girip bıdı bıdı yürüyolar bisiklet yolunda, üstelik yaya yolu/koşu-yürüyüş parkuru 5 metre ötede..

aşkla başladım bisikletle bitirdim. Ama en güzeli bugun bir şarkı yazdım rüyamda hemi de. işte bu:


papaz efendi günah işledim
gec otur anlat bişi olmaz dedin
baba ogul kutsal ruh diye
bütün milleti heder ettin

biliyorum doğuştan kafam dumanlı.
napıyım Allah beyle yaratmış.
şimdilik bye!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim