Lancome özene bezene yaratmış..

  • Temmuz 14, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Lancome vallahi de billahi de bu sefer turnayı gözünden vurmuş. ya şu üstü çiçekli dudak paletleri de pek hoştu aslında ama bu sefer bu chinese box benzeri tasarıma sahip bu şahane şeyi almadan geçemiycim.




Şu şekerliğe bakar mısınız ya sanki kazanova nın veya operadaki hayaletin yavuklusuyuz yani kesemiz bile var.Oooh bebek, bu şahane seye hangi can dayanır söylermisin? Dayanamaaamm diyenleri şöyle strawberry e dogru alıp ateşlerini 50 dolara söndürelim.


Yani.. tatlılıga bak ya. Sanki oyuncak diye yaratılmış. Makyajı sevmeyenlere sevdirmek isteyen yüce varlık, kutsal alet, muhtesem çalışma.

Gören de makyaj yapıyorum sanacak! hayır arkadaşlar, ben bunları alıyorum, evde duruyolar. Aynen öyle. napıyım, öylesine salakça bi benim olsun istiyorum ki ne fizibilite yapabiliyorum ne bişey.. böyle de bi alışveriş manyagıyım.

You Might Also Like

2 yorum

  1. bu var ya bu 1 kilo en az birinin kafasina atsan yemin ederim oldurursun ara sokakta falan kistirirlarsa diye cantada tasimak lazim... insan makyaj malzemesi ambalajini dokme demirden mi yapar yav

    YanıtlaSil
  2. ayy aldın mı süpersin. valla öyledir zaten agır bişeye benziyor :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim