istiyorum Allahsızlar!

  • Temmuz 18, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments





Kış gelmedi ama benim kışı yazdan bin kat daha çok sevdigimi herkesler bildiginden bere tutkumu da bilirler diye düşünüyorum.

Bere istiyorum! Sarı veya yeşil olcak hem de..



Bu enfes bere ve daha da çok çeşitlerini de şu sitede gördüm. Biraz pahalı ama internetten almak yerine internetten model begenip aramak veya ördürmek daha mantıklı.






Tabi hali hazırda bir taklidini almış oldugum Fendi spy bag lerden de bir tane istiyorum. (Allahım bugün cuma lütfen kabul.)



Hey gidi hey, Henry Matisse edition u bile yapmışlar! istiyorum kardesim, elimde degil.. 27 tane cantası olan biri için biraz fazla aç gözlü olabilirim ama bende de çanta hastalıgı var napim ?

You Might Also Like

1 yorum

  1. lûtfen reja edicim bere demeyin. bu bereyi renkli renkli görmeye başlıyorum o zaman da saçımı rasta yaptıracağım aklıma geliyor o zaman da saçımın o kadar da uzun olmadığı gerçeğini hatırlamamla oturup kalmak zorunda kalıyorum

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim