İyiyim, iyiyim, iyiyim, iyiii

  • Temmuz 08, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Kendime çok fazla yükleniyorum olsa gerek ki bi haftadır agzımı sımsıkı kenetlemekten çeneme agrılar girdi. bugün dişçime gidiyorum sorucaz bakalım neden böyle oldugunu. Herkes tatil ister deli gönül diye çığırıyor ama bende tık yok. tatil falan istemiyorum. istediklerimi gerçekleştirmek istiyorum sadece. benim ödülüm bu olacak.

Hande yener i hiç sevmem. hatta kıl olurum kendini beğenmiş duruşuna falan. ama hipnoz şarkısını sevdim. dile dolanıyor. madonna nın sarkılarını mı anımsatıyormuş ne? öyle bişeyler diyolar. en ilginci de iyi degil miyim neyim dedigi yeri iyiym iyiyim iyiii diye anlamış olmak sanırım. olsun ben öyle söyleyeyim bu şarkıyı. Bu arada Hande, ben söylesem, senden güzel söylerim şekerim :)

Müdürümü ise çok seviyorum. Acayip anlayışlı bi adam. Çalıştıgım yerdekileri sevmesem de onun gibi yönetici bulmak zor dostum zor.

Kendi firmasını kuranları ise takdir ediyorum efenim.. Aferin size.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim