I may have got rabies baby!

  • Temmuz 07, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Kuduz olabilirim..
Kuduz olabilirmişim...
Kuduz olma ihtimalimdenmiş ki aşılanıyorum.

Gerçek: Persembe aksamı bir kedi tarafından ısırıldım
Umulan: Doktora gidicem doktor bana bişey olmaz git dicek.

Gerçek: Doktor sordu: "Tandıgın bir kedi miydi?"
Kafadan geçen: Evet kendi halinde iki çocuk babası memur biriydi nasıl bunu yaptı anlamadım.. Allah allah manyak mısın be doktor nerden tanıycam kediyi, nufus kagıdı mı var?

Gerçek:Tamı tamına 5 igne yemem lazım koldan. 2 sini oldum bile bugün bunu blögüme yazana kadar. Ama daha 3 tane var!!!

Gerçek: Kuduz aşısı acıtıyor.

Gerçek: Herkes yeter artık kedi beslemezsin diyor!!!
Kafadan geçen: Hepinizi katanayla kesicem ama du bakalım..

Hayal: Kuduzu muduzu boşverip tatile çıksam..Uzansam dalgalara, rüzgardan başka, mutluluktan başka, memodan ve nazodan başka kimsenin sesini duyamayacagım yerlerde, saglıklı olsam, tok olsam, sıcak olsam, gülümsüyor olsam.

Tuzlu olsam?

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim