Dev hizmet! Kendi renklerini yarat...

  • Temmuz 21, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Bugun süper bi site keşfettim. en azından benim için süper... Kendi renklerinizi birleştirip paletler yaratıyosunuz.. veya desenler. desen işi beni çok sarmadı ama palet olayına bodoslama daldım.

Bide hoş olan su; bi renk eger sitede daha önce keşfedilmedi ise, o sizin keşfiniz oluyor ve adını siz koyuyorsunuz..Yani tamamen renk icat etmek efenim, şahane. heaven, sky is over, bleach gibi pek çok renk uydurdum bugun mesela ben!!

ayrıcaaa Nınını nııııııııım İşte Büyük Hizmet!

Merope'nin her biri benle boyan diyen paletleri...

your smile


yummy


Misery


lemon tree

lipstick


Bunlar da benim keşfettigim ve isimlendirdiğim renkler...Tepe tepe kullanın ey ahali!!

You Might Also Like

2 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim