Hey, ben de havuzlu limuzin istiyorum!

  • Temmuz 30, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Beverley Hills Teens yani nam-ı diğer Hollywood Yaramazları'nı hatırlamayanımız var mı? Aslında 80lerin sonu ve 90ların başında bizi kıskıvrak yakalamış püsküllü t-shirt ve fosforlu tayt modasının esiri iken bu çizgi filmi yazın kanepelerin koltukların üzerine atlayarak, çoğunlukla elde bir dondurma veya bir bardak kola eşliğinde izledigimiz günler epeyce uzakta kaldı. ama ben yine de hafızanıza bir şans veriyorum, hele üstteki resmi gördükten sonra muhakkak hatırlarsınız.

Bu Richie Rich i aglatacak derecede zengin insan yavruları, havuzlu limuzinden tutun, yazın ortasında kayak yapacak yapay kar tesisi kurmaya kadar pek çok lükse gark olmuşlardı. İşin tuhafı Sarışın kızların iyi olmasıydı ama biliyomusunuz.. İşte bu yazımda vurgulamak istedigim nokta bu aslında. Benim bu çizgi dizideki favori karakterim Bianca idi, siyah uzun saçlı, pembe giysili, şımarık ama özünde iyi!

Kimi kandırıyorum? Hep kötüleri tuttum ben. Tom ve Jerry de tom jerry i yesin isterdim mesela. İşte aynen bunda da Lark denen sarışın degil de Bianca Troy la sevgili olsun istemişimdir.. Fekat heyhat, kahpe çizgi film senaristleri iyi kızlara efendi erkekleri, kötü kızlara ise salak erkekleri layık görüp Bianca yı gayet angut olan söförü ile, Troy u ise ne idugu belirsiz, kişiliksiz ve silik bir kız olan Lark ile başgöz ettilerdi..

Efendim bu çizgi filmin bir başka salakça noktası ise bu lüksün içindeki sevgili evlatlarımızın nasıl olup da hergün aynı giysileri giymesi idi...Çocuk aklımı uzun süre kurcalamış, evirmiş çevirmiş bir cevap bulamamıştım. Bianca nın da elbisesi çok çirkindi bee. Ne o öyle 50 yasında kucagında fifi si ile dolaşan antikalarla dolu bir evde yaşayan albay karıları gibi? O elbisenin kolları bile bana kabus olmaya yeterdi... Bu yüzden bir bölümlügüne elbise mi ne değiştirmişti bianca cıgım, o zaman havalara uçmuştum.

Malum, çocukken, insan neşeyi karşılamaya gayet müsait oluyor. (ota boka seviniyor yani)



Ayrıyetten, şimdi bu resme baktım da, hepsi de pek cirkinmiş. Sanırım çocukken beyin hücrelerimizin yarısını kullanmıyoruz!

You Might Also Like

3 yorum

  1. ahaah bianca tabi süperdi be, hey yavrum heyy
    o balık modeli etegiyle yürüdügü zaman tüm beverly hills'in aklı giderdi be. kamera o bakanları hiç cekmedi. hep o sarısını gösterdi. o sarısın cok orospuydu asıl. bianca özü sözü bir bi kızdı. yigitti, cömertti. ha belki biraz kurnazdı ama saflıgındandı o. ayrıca simdi baktım da en seksisi kızıl abla diil miymiş?

    YanıtlaSil
  2. evet bence de. lark ın zevksizligi o igreeencc kupelerden belliydi..
    seksi olan kızıl olabilir ama bianca gönüllerimizin prensesi idi. heheh.
    ayerıca en yakısıklı oglan da hani o rockçı olandı, elektro gitar çalan

    YanıtlaSil
  3. ah yaa bianca dediniz şimdi aaaah bianca aah süper hatundu gerçekten!!! ayrıca bütün o imajlar bize çok gecikmeli olsa da geldi. bugün dışarda gördüm beverly hills gençliğine mensup 2 genç kızımızı asimetrik tasarımlı ve yatay çizgiler taşıyan bir kıyafet vardı üzerlerinde ve dedim ki bu gençlik nereye gidiyor? bu kültürel yozlaşma nedir? biz neden abd'nin 20 sene önceki modasını benimsiyoruz? sonra dilini paçalarımın dışına çıkardığım reebok pump'larıma hava basıp yoluma devam ettim

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim