Bir Magic Knight Rayearth var benden içerü

  • Mayıs 20, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Anime düşkünlügüm çocukken oluşmuş olacak ki; brtde yayınlanan Magic Knigth Rayearth'ü (mkr diyoruz bundan böyle) izlemiştim.

Tokyolu ve birbirini tanımayan üç genc kızın Cephiro adlı dünyayı kurtarmak için çağırılıp görevlendirilmelerinin hikayesidir...

cidden çekici bir hikayedir,birçok karaterin yanısıra kızların armorları ve silahları zamanla gelişir vs.vs.

izlemek gerek tabi. Mesela biz 3 haftada bitirdik yeniden izleyerek..

Anam anam size bazı karakterleri göstermem lazım; mesela 13 yasında bu diziyi izleyerek asık oldugum lantis...


Tabi şimdi çok bişey beklememek lazım ama o zamanlar bu adam bizim için daştı, daş. o zamanlar internet mi var kardesim? josh halloway mi var? bunlarla yetiniyoduk tokgözlüydük...



Efenim bunlar da anlaşıldıgı üzre esas hatunlar. Mavili olan Umi (japonca deniz ); kırmızı Hikaru (ateş), Yeşil ise Fuu(rüzgar). Neden mavi ve kırmızı saçları ile bütünleşmişken Fuu nun saçları isabetsiz bir şut gibi kalakalmıştır bilinmez. Ama benim favorim ve cananım UMİ idi. bu hatunların amerikada yayınlarken isimlerini sırası ile Marina, Lucy ve Anemon olarak degistirmişler..bu da ilginç.



VEEE bu şirinler şirinesi, börtü mü böcek mi, pofuduk mu davşan mı bilemedigimiz sekerparenin adı ise Mokona. Sürekli pupupupu der baska kelime bilmez ...ama super güçleri var bu toparlagın istekleriizin ihtiyaca yönelik olanlarını yerine getirebiliyo..

Kendisi erkek bunu da belirtelim! Lantisin minik perisi Primera ya tutuluyodu beyimiz. (evet pipi goremiyoruz ama unutmayın ihtiyac anında isteneni çıkarma büyüsü var adamın)


Karakterlerin cogu araba ismi komik aslında. Toyota Lantis, Nissan Primera, Mitsubishi Emeraude, Honda Civic Ferio, Honda Ascot....

tamamının listesini surdan bulabilirsiniz...

You Might Also Like

7 yorum

  1. ben anime hiç sevemiyorum ya o garip gurup insan kod adlı mutant tipler sinirimi bozuyor. sailormoon izlerken bile bi sabırla "cocuksun ve bunları izlemelisin herkes seviyor sen de seveceksin" içsesleri ile izlemiştim.
    ama bir sorum var hocam.
    seker kız kendi de anime midir? bu durumda terry hayranlıgım goz onunde bulundurulursa ben de anime bir karaktere asık oldum demem caiz midir?

    YanıtlaSil
  2. Evet =)
    seker kız candy de animedir..

    http://www.anime.gen.tr/animetanitim.php?id=301

    ayrıca cok bilinmeyen ama show tv de yayınlanmış bir Georgie vardı bilmem hatırlarmısın hani 2 uvey abisi vardı, evlatlıktı georgie ve abileri ona asık oluyolardı.

    Bir de sindirella cizgi filmi vardı, o da animedir. =))

    YanıtlaSil
  3. aman Allahim tamda bugun aklima bu cizgifilm gelmisken ve bunu izlemis olan biriyle karsilasmayali asirlar olmusken bu yaziyla karsilastim. brt diye cok guzel animeler yayinlayan bi kanal vardi orda gosteriyodu. birde bu cizgifilmden aklimda kalan hikaruyla lantisin boy farkinin bana dert olmasi. bildigin stres yapmistim:)

    YanıtlaSil
  4. ya zagatonun omuzları? prensesle zagato'nun arasındaki boyut farkı da beni çok ama çok derin düşüncelere gark etmişti!

    YanıtlaSil
  5. evet bu animede bi boyut sorunsali vardi:) en sevdigim karakter umi ile arasinda bi elektriklenme olan beyaz sacli karizmatik ama boy fakiri biri vardi, neydi onun adi?

    YanıtlaSil
  6. bu arada cok onceki yazilarda varmi bilmiyorum ama yoksa en kisa zamanda bir Ruhların Kaçışı / Sen to Chihiro no Kamikakushi yazisi beklerim, sabirla beklerim sen rahat ol:)

    YanıtlaSil
  7. şimdi wiki'den baktım CLEF olmalı o cücünün adı.

    ben ruhların kaçışını henüz izlemedim :) izleynce sırf senin için yazıcam!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim