Şu güzel bahar ayında yaza kadar yapılması gerekenler!

  • Mayıs 08, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

1- Napın edin, pamık şeker yiyin! Çok güzel bişi insanı çocuk gibi hissettirmesi bi yana böyle o bahar geldi içim coşkuyla doldu höhö hissini sonuna dek cövül cövül yaşatıyor ve yaşattırıyor...(pamuk seker yiyin on yas gençleşin hesabı, uyuşturucu gibi şerefsiz.)

herkes pamuk seker sever!

2- Renkli babet alın. Bütçenizin yettigi kadar. Yetiyosa her renk alın, renk renk alın. Mavi ve sarı benim şahsi favorilerim.


bunların içindeki desene bayılıp alıyorum. sonra dısından görünmüyo ya, sinir oluyorum!


3- Yazlık parfümünüzü seçin. (tabi bu benim gibi kararsız kasımlara anca sürekli aynı kokuyu kullananlardan özür diliyorum)

Benim bahar-yaz için nacizane önerilerim;

Davidoff Echo



Marc Jacobs Daisy
DKNY Be Delicious


4- Piknik! işe bir piknik sepeti alarak baslayabilirsiniz. Ya bu piknik sepeti hazırlama işi mükemmel zevkli bişiy.Biz bu hafta çoluk combalak cümbür cemaat spil e gidiyoruz mesela. Şimdiden coşku bastı. Ananem,teyzem, mehmetin ana-babası,benimkiler,mehmetin halası, kardesim hep beraberiz. Aileci bi insan oldugum için böyle pikniklerin tadını ancak kalabalık curcuna olunca alıyorum.. Kendimi sicilyalı gibi hissettim bee!

Tabi şimdi bu sepeti görüp de bizim böyle sandvicli falan piknik yapacagımızı sanmayın arkadasım. 5 kilo et almış babam! oha!


5 numero- Kendi salatanızı uydurun evet özgürce uydurun! herkese benim tarifim diyin.. Ananızın ak südü gibi helaldir kuziciklerim.

Mesela lor peynirli cilek salatası..Nasıl? (yemin ederim resimdeki ne bilmiyorum)

6- Uçurtma uçurun. (hazır piknige de gittiniz ya)


tabi böyle güzel bi ucurtma bulmak da ayrı bi dert. aman canım, ne buldunuzsa ucurun işte!

7- Kendinize bişiler dikin. Ya bu bi saç bandı bile olabilir. Ama ben yaptım dersiniz. Hep hayalimdir, sağlam bi uktemdir igne iplik tutmamış ellerim yüzünden.


Kumaşçıya girip de aklı başından gitmeyen kadın var mı?


8- Bi uçuç böcegi uçurun. Ne olur yapın bunu. Bi dilek tutun. bakalım olucak mı. Eger olursa geri donun bana da istatistik tutalım hehe.

inat edip uçmazsa kulagına fısıldayın: çok kilo almışın be!top gibi olmuşun...

9- Sandalet alın. Şimdi diceksiniz ki, aman be sen de, al al al ne bu böyle, götüm gibi liste olmuş. Ama durun, iyi ve komforlu bi terlik-sandalet, yazın hersey demektir.

Her kadın sandalet sever!


Kimisi böyle seksi sever, uzun topuklu.

Kimisi de benim gibi, aman rahat olsun da, şirin olsun der.


bu da hakkatten baya şirinmiş :)


10- Çiçek ekin. İmkanınız var ise, bahçeye yoksa saksıya. Deneyin, çok zevkli. Gerçi ben annemin yanında gözlemci oluyorum genelde ama saksı çiçegi yetiştirmek acayip zevkli.

Kaktüs nasıl fikir?

İster Top gibi;


İstersen çiçekli...

soluyo bunlar ama olsun. Sonra yine açıyolar.

Ahanda 10 tanelik bir liste oldu bile. Yaz gelmeden yapın şunları. her haftasonu bir-ikisini yapsanız yeter. Ben hepsini yapmaya kasıcam. Bakalım, hayırlısı!

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben de yaz gelmeden mutlaka gladyatör sandaleti almalıyım diyenlerdenim. Piknik fikri cok güzel asırı sıcaklar baslamadan .

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim