Aypodumla olan seviyesiz ilişkim

  • Mayıs 26, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Ey ahali, ipod denen gudik nesnenin yarattıgı fırtınalara "Allah allaah, allaah allaaaah?" diye bakan bir tek ben miyim su koca dünyada?

Yani nedir bu ipod veya iphone da insanları bu derece çeken, ben anlamıyorum kardesim.

Zamanında kendime mp3 çalar bakarken carrefour da damping-promosyon-indirim de 100 ytl ye ipod almıstım, en dandiginden: Ipod Shuffle.

Efenim bu alet, beni illet etti. Ne ben onu sevebildim, ne o beni. Hayır bide buna 750 ytl verip de goruntulusunu falan alan var, aklini kacırmıs olmalı millet. tamam ben de yeri geliyor bi cantaya 200 ytl sayıyorum, herkesin bi zevki, bi hassas noktası var. Benimki kesinlikle aypod diil.

Bokluk no 1: Bu nemrut alet bi kere itunes diye gıcık ötesi bi program olmadan şarkıları içine atamıyor.

Bokluk No 2: Bu rezalet ötesi itunes programı diyo ki "kardesim ben quicktime isterim, onu da yuklemezsen olmaz"

Bokluk No 3: Quicktime denen facia yı yüklemek zorunda olmak.

Bokluk No 4: Gerzek ipod shuffle in arada bir reset yemeden yaşamını sürdüremeyişi.. Efenim şöylşe örnekliyim servise biner gözlerinizi yumup kendinizi iced earth un kollarına atayım derken o da ne? bir de bakarsınız ki bu taşlarla ezilesice aletin ışıgı yanıp yanıp sönmekte, "çalamam kardesim, git ya alla allaa" demekte...

Kısacası bok mu var lan ipod da.

BOK MU VAR?

Kardesimde sony var kuzenimde premier mi ne dandikten bi marka, onlar benim kadar acılar cekmediler bee..

Götüme benziyo yani bu ipod... oh be rahatladım. Bi daha anami esekler kovalasa almam.

You Might Also Like

2 yorum

  1. sana kesinlikle katılıyorum. O kadar bayıla bayıla aldım ama sarkı yüklemek bir ölüm!Sarkıları yenilemeye üseniyorum cok fazla.

    YanıtlaSil
  2. evet. bastan sormadan arastırmadan almak bi hataymıs.. cok pismanım. =(

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim