Aneeem güzel kokuyo be!

  • Mayıs 06, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments



bu küçük altın rengi yumurta strawberrynet ten ucuz diyerekten aldıgım şişesine bittigim maitresse isimli parfumdur. Bayıldım lan! kadın kokuyo resmen. ben ilk sıktıgımda "ay çok sıradan bi koku" dedim ama, kaldıkça bi çiçekleşti, bi dişileşti, bi oturdu üzerime hoşuma da gitti.

ne dersin tombik, artık bir kokuda sabit kalabilecek miyiz? yoksa bundan da sıkılıp 2 ay sonra başkasına mı gidicez? hı?

You Might Also Like

2 yorum

  1. cok hos bir sisesi varmıs, cok cici. Ben de parfümümü degistirsem mi diye düsünüyorum. 5 yıldır sensi kullanıyorum ve artık herkes o kokuyu duyunca benim akıllarına geldigimi söylüyor. Kıymetlim o benim.

    YanıtlaSil
  2. ben de aksine sabit kalamıyorum kokularda..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim