4. sezon 10. bölüm sonrası Lost

  • Mayıs 05, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Hani su yeni kanal TNT deki herif "tüm zamanların en iyisi...loaaast" diyor ya; işte buna kılım dostlarım. Ne demek tüm zamanların en iyisi? Tamam almışsın bir dizi ama mutluyum gururluyum ifadesini zorlamanın anlamı ne ?

Binlerce lost magduru köpük sacıyor senin "loaast" deyişini duydukça kardeşim. İnsanlara yazık, biraz dikkat. biraz özen.

Pekiiy, simdi, diyceksin ki seyrettin mi son bölümü. Evet dostlarım seyrettim. Güzel de bir bölümdü.

Bundan gayrisini lütfen 4. sezon ve 10. bölümü seyretmemiş canlar okumasın. Spoyler neyim olabilir.

Kate, güzel yavrucugum, ayparçam, senin sol memen sawyer, sag memen jack i seviyor anladıgım kadarı ile.


Bunlar hep böyleydi adada. bakarlar birbirlerine mel mel ama aksiyon yok.


Ulen dombili. telefonda cassidy ile konuşuyorsun hepimiz anladık. Jack e neden söylemiyorsun ki bunu? Bütün dünyadaki kadınlar 1 tane bulamazken sen jackle sawyer ın ikisini birden rezerve ederek çok beddua alıyosun bak, benden söylemesi.

Ehem.. gelelim ciddi konulara:

Bir kere Miles kardeşimizin ölüler ile irtibat halinde oluşu; kesinleşti. Yani numara degil, Herif cidden dogaüstü güçlere sahip.

Yani lost şu zaman yolculugu muhabbetinden sonra, anlıyoruz ki bizi yine başka bir gerçek üstü kavrama, hayaletlerle-ortalıkta gezen ölülerle tanışmaya zorluyor.

Christian shephard, Ben'in annesi, Charlie. Hepsi kanlı canlı geziniyordu ortalıkta. Fakat bu olay 4. sezona dek adadan başka bir yerde gerçekleşmemişti. 10. bölümde gördük ki, charlie hurley in hayali degilmiş.Adam gaipten haber getiriyor! Medyumun Claire e dedigini yineliyor bir bakıma Jack!e. Aaron u Claire yetiştirmeli (you are not supposed to raise him)

Jacop'ın Jack in babası olduguna inanmıyorum ben. Çünkü o sadece Jacop'ın-adanın vizyonlarından biri.

İçimden bir ses, sadece, hele bu son bölümden sonra, Aaron bebenin çok ama çok önemli bir fonksiyonu oldugunu, ve Jack in "we have to go back kate" derken Aaron'u adaya geri götürmek zorunda oluşlarını ifade ettigini düşünüyorum.

We have to go back Kate.

We = Aaron, kate ve jack.

You Might Also Like

2 yorum

  1. hakket kate'in bi memesi jack'i bi memesi sawyer'ı sevioo galibaa yaa:D:D

    YanıtlaSil
  2. şimdi sezon finalinden sonra tekrar okudum da ahagahahahahahahaa işte ben buna gülüyorum ya, nerde bunlar, hani nerdeee dimi ama

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim