Bu kanlı ürünleri kullanmayın, hayvan zulmune dur deyin

  • Aralık 09, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

Kedili Cadı nın bu yazısını okuyun lütfen. Mide bulandırıcı resimler yok, sadece iç burkan bir vahşet hikayesi var.
hayvanlar üzerinde nasıl deney yapıldıgını anlatıyor..


bu yazıyı sizinle paylaşmak istedim çünkü, Cruelty free yani hayvanlar üzerinde denenmeden üretilmiş ürünlerin bir listesi var: http://www.shac.net/resources/resources/cruelty_free_guide_lowres.pdf

bu liste UK için olsa da eminim türkiyede bulunan bazı markaları da içerecektir. Örnegin LUSH mevcut, artık bütün şampuan ve sabunlarımı ordan alıyorum.

lütfen bunu paylaşın. hayvanlar deney laboratuarlarında, cansız birer eşyaymış gibi ölmesin.

bu arada avşa adasındaki köpek katillerine verilen 30 ar binlik cezanın haberi de çıktı!!
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/13148957.asp?gid=229


bundan sonra, o çok ayılıp bayıldıgım parfümleri de almayacagım..
Sadece cruelty-free parfümlerden kullanacagım. bildigim kadarı ile body shop böyle. daha fazlasını araştırıp paylaşacağım

You Might Also Like

5 yorum

  1. peki bu listenin tam tersi bu testleri yapan urunlerin bir listesi var mi?

    YanıtlaSil
  2. Haberin cikmasina cok sevinmis olmama karsin soyle bir altindaki yorumlara goz gezdirince yine nefret ettim insanlardan! Yine Yine Yine! Ben diyorum kardesim, para cezasi, hapis, cezasi bi halta yaramaz, (ya da benim icimi rahatlatmaz). Kisasa kisas yapicaksin bunlara. Ne aci cektirdilerse cektiriceksin, soyunu kurutucaksin filan.

    YanıtlaSil
  3. clarins, lush dışında pek bildiğim marka çıkmadı be ya. weleda, jason artık internetto.

    YanıtlaSil
  4. Sonunda zamanım oldu da bakabildim listeye. Lush'ı senin sayende öğrendim, diğerlerini de bilmiyorum. Hiç bi zaman markasına bile bakmadım ki ben alırken. Ancak çamaşır yıkama ürünlerine bak mesela. Bunları da bilmiyorum, nasıl bulacağımı ayrıca bilmiyorum. Ne yapmalı ki?

    YanıtlaSil
  5. İyi misin kaç zamandır yazmıyorsun?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim