Amerikalılar aslında ozon tabakasını tamir edebiliyorlar..

  • Aralık 14, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments



Ben uzun süredir otobüse binmiyorum. epey olmuş yani onu anladım geçen haftaki binişimde.

Memoyla alsancaga gidiyoruz, ben SharePoint konferansına gidiyorum o iş yerine gidecek, birden şoför ve yandaşının konuşmaları çalındı kulağımıza.

şoför bey amca diyor ki: amerikalılar aslında ozon tabakasını tamir edebiliyor. adamlar yolunu bulmuş.. ama işlerine gelmiyor ki! ne zaman isterlerse o zaman yapacaklar. (içses: yok abi sadece kendi taraflarını tamir edecekler!)


karşısındaki abi de coşkuyla onaylıyor...

mehmet: ya birkaç usta da biz gönderseydik şu tamire..
ben : **koooop**iptal**  insert "etraftaki teyze ve amcaların kınayan bakışları " here


fakat o da ne?  söforun karşısındaki abi (ş.k.a)ozonu da geçti uzaya çıktı

ş.k.a:  oglum bunlar uzayla baglantılı uzayla.. bu domuz gribini bile uzaydan gönderiyorlar.

ş: evet abi, kesin zaten.  *** bizi kandırıyorlar, ülkemizin ırzına geçtiler, hepimizi dömelttiler, tüm bunlar hep yalan, bir çok komplo teorisi daha *** mealinde bla blalar..

yok ya, ben vatandaşımızın fantastik iç dünyasına mı hayran olayım, yoksa 50 kişinin önünde tüm bu düşünceleri bagıra bagıra anlatacak seviyede bir özgüven taşımasına mı bilemiyorum..

siz olsanız hangisine hayran olurdunuz?

You Might Also Like

8 yorum

  1. domuz gribini uzaydan yollamak ahahah süper fantastik :)

    YanıtlaSil
  2. Hahahahaha! "İki usta da biz gönderseydik" ahahahaha!

    YanıtlaSil
  3. allegrande, amalth : milletimiz öyle yüce bir millet kii moral bozukluguna iyi geliyor dimi :)

    YanıtlaSil
  4. Ben hiç hayran olamıyorum, gülemiyorum da. Kamuoyu! Demokrasi! Çoğunluk! Seçim! Referandum! dendiği vakit bu adamla aynı kefeye konacağım aklıma geliyor.

    Bu şimdi dağdaki çobanla benim oyum meselesi gibi, bir farkla, adamın çoban olması bize onun hakkında sadece çoban olduğunu söylüyor.

    Halbuki bu adam(lar)ın bu şekilde konuşması bize onun cahil, kültürsüz, fikirsiz, kendinibilmez olduğunu söylüyor. Hem dağdaki çoban oy bile kullanmıyordur, bu adamlar oy kullanıyor, şehirlerde yaşıyor, senin benim kullandığım hizmeti kullanan "çoğunluk" oldukları için çok defa aldığımız hizmeti mundar ediyorlar ya da edecek adamları başa getiriyorlar.

    Böyle şeyleri duyduğumda bunların doğal ortamına gidip köklerine kireç mireç dökesim geliyor ki yavruları yaşamasın.

    Ayrımcılıksa ayrımcılık, öfkeyse öfke. Aptallığa tahammülüm yok.

    YanıtlaSil
  5. bizim memeleketin insanı bu kadar fantastikken fantastik kurgular konusunda nasıl oluyorda eser veremiyoruz ben asıl onu merak ediyorum. halbuki bu hayal gücü bir kullanılsa dünyalar yerinden oynar:)

    YanıtlaSil
  6. of of of türk insanının zihnine gelenzi XD

    YanıtlaSil
  7. türkler bilim kurgu da pek okumaz ama nerden geliyor bu bilgi be kardeşim :D

    YanıtlaSil
  8. oo neler olmuş ya eşin gelmiş,güzel bir otobüs muhabbetine kulak misafiri olmuşsun:D
    türkler bu potansiyel manyaklıklarını asırlar boyu devam ettirecektir eminim ben:)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim