2010 - wişlist (mim)

  • Aralık 16, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

2010 dan ne bekliyorum onu yazmam lazım,

* 2 hayalim var, onları gerçekleştirmek istiyorum
* daha olgun ve daha az fevri biri olmak istiyorum
* ailemde sağlık sorunu yaşamamak istiyorum,
* daha büyük bir ev istiyorum (böcek de olmasın)
* iş yerinde kalacaksam terfi almak istiyorum
* oracle sertifikalarımı almak istiyorum

Aslında, birinci ve üçüncü maddeler olsa yeter... gerisini istemem o zaman.
işte böyle..

You Might Also Like

2 yorum

  1. ben de çok şey istiyorum 2010'dan, yazıcam bi ara :) inşallah istediklerin gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  2. buraya mi yaziyoruz istekleri:

    bana, sevdiklerime saglik istiyorum. gerisi guzellik kralicesi adayi gibi dunyada baris, acliga son, kansere care gibi seyler. bir de bacak boyunu tutturaydim

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim