kararsızlıklar ülkesinin tombik çılgını, bendeniz.

  • Mayıs 02, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

ya bizim bir karar vermemiz lazım,
hatta mehmet verdi o kararı
ama ben neden noktayı koyamıyorum

mehmet yüzüme bakıyor, diyor ki: geriye dönüp bakma
ben neden, üç tekerlekli bisikletine bakan çocuk gibi kalakalıyorum?

sabah uyanıyorum, içim umutla doluyor, hadi yapalım, yapalım diyorum.
akşam oldukça beynim yere çömeliyor, sünüyor. yapamazsın! yapamazsn sen! diyor

iki arada, ortada, penaltı, gol.
ne edeceğim ben, Allahım akıl ihsan eyle Ceren kuluna. kendim olmak, şakasına söylemiyorum, cidden çok zor bir şey be ya.

sabah gitmek, akşam kalmak istiyorum.
neden sabah başka, akşam başka biriyim.karar vermek bu kadar zor mu,
aaaaaaaaa ama!

You Might Also Like

3 yorum

  1. Canım aslında her insanın bu yanı var sadece bazıları bunu daha kontrollü yaşıyor,bazısı hiç belli etmiyor.Değişik bişey
    bende de var..bazen daha dengeli bazen daha dengesiz yaşıyorum.dün gece bu kesin olmayacak diyorum,artık ümit etme diyorum.sabah kalkıyorum kendimi hüzzünlü şarkılara vurup ya olursa diyorum.hayat işte hepimizi bi tarafa savuruyor

    G

    YanıtlaSil
  2. önünde bir yol açılmışsa kapamak için güçlü bir sebebin olmalı sanki. var mı?

    YanıtlaSil
  3. kararsızlık çok kötü gerçekten, ben de kıvranıyorum bu aralar

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim