biz buralardan gi-di-yo-ruz!

  • Mayıs 14, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

Dostlar, Romalılar, Enviye kutuları, atom bombaları, Atık piller, Evimizin baştacı masa örtüleri, çıplak ayaklar, yalnız nalınlar, midilliler ve diğerileri:

Ben, İngiltereye gidiyorum! Hem de temelli.

İş yerimle dün istifa edeceğime dair konuşmamı yaptım. Bunu ben yaptım, inanabiliyor musunuz? Ben kendime biraz inanamadım da..

Neyse, sonuçta biz bir aksilik olmaz ise, 2-3 hafta sonra İngiltereye taşınıyoruz. Yüksek olasılıkla 30 Mayıs Haftasında.

Ben hala inanamıyorum, Allah yardımcımız olsun! Bu arada halihazırda merak edecek cancişler için söyleyeyim, eşim iş buldu ama ben işsizim :-) yani 30 mayıs itibari ile işsiz bir topik olacağım ! İngiltere, sıkı dur ben geliyorum!

Yaşayacağımız yer ise dünyanın en eğlenceli kasabalarından biri olan(kuyruklu yalan), genç ve dinamik (nasıl da yalan) Miltoooooooon Keyneeeeeeeeeeeees. aha burada daha evvel Milton keynes hakkındaki gerçekleri yazmıştım.

You Might Also Like

8 yorum

  1. Valla ben sevindim :) Hayırlısı olsun! Umarın herşey istediğiniz gibi olur. Gezilecek yerlere ulaşım rahat mı bari?

    YanıtlaSil
  2. Evet :) Londranın 70 km kuzeyinde, hızlı Trenle 30 dakika londrada yavaş trenle 1 saatte heheh :)

    YanıtlaSil
  3. kaç yıldır gitsem mi gitmesem mi derken...
    çok sevindim merope, bu durumda tüm hayaller gerçek olsun!

    YanıtlaSil
  4. ahahha milton keynes'li yazını okumuştum. keçinin sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş (: hadi hayırlı olsun bakalım, güzel bi ingiltere olsun sana (: bilgişayarcılara iyi pere varsa gelirim ha.

    YanıtlaSil
  5. y, valla öyle. ben gitmekten falan vazgeçmiştim valla.. garip bir durum oldu :)

    hevesli, It ciler güzel kazanıyo, sen de gel bebegim :p

    YanıtlaSil
  6. oley oley oleyyyyyyy. eheheh ben zaten biliyordum ama olsun buradan da oley yapalim.

    YanıtlaSil
  7. Çoook çok hayırlı olur umarım :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim