cinlerim tepemde

  • Mayıs 24, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

cinlerim tepemde.

cidden çok sinirli ve kırgınım. insanlar artık bizden hiçbir şey istemese. üstümüzde baskı hissetmesek. neden siz onlardan bir şey beklemediğiniz halde kişiler sizden sürekli beklenti içine girerler? iliişkilerde mesafeleri korumak neden bu kadar zor? çok doluyum. üzgünüm çok.

dünden beri sürekli düşünüp düşünüp sinirleniyorum, cinlerim tepemde horon tepiyor.

bana sormadan benden onay almadan iş yapılmasına dayanamıyorum.

çok yorgunum. aylardır mehmet de ben de çok yorgunuz ve artık kimseyi, ikimizden başka kimseyi düşünmek zorunda olmak istemiyorum. umarım böyle olur ilerisi için...

You Might Also Like

5 yorum

  1. kiziiimmm cocuk dogur. herkesin toleransi artiyor cocugun olunca. para isteyene colugum cocugum var diyorum iki kere bir daha isteyemiyorlar, gitmek istemedigim yer olunca yine oglum durmaz o ortamda diyorum, zamanimi ailece vakit gecirmek istiyoruz diyerek istedigim gibi planliyorum.

    YanıtlaSil
  2. canım neler oluyor?dertleşmek için bir mail uzağındayım biliyorsun..

    G

    YanıtlaSil
  3. ailevi meseleler işte..
    canım sıkkın :(

    YanıtlaSil
  4. Sıkılmamayı dene canım,insan kendinden yiyo böyle durumlarda ve daha da çok yıpranıyor..kolay değil ülke değiştiriyosunuz olcak az buçuk şeyler ama eminim oraya gittiğinizde sadece sen ve mehmet olacak düşüneceğiniz..herşey geçiyor çok daraldığında bunu düşünmeyi dene

    G

    YanıtlaSil
  5. Günaydııın!! Güzel bi gün olsun,mutlu bi gün olsun inşallah..Keyfin yerine gelsin bugünnn

    G

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim