Usta da margarita da benimle aynı fikirde! Özgürlük harika bir şey!

  • Mayıs 25, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Özgürlüğe son beş iş günü  :)

Salı günü buradan ayrılıyorum. 6 senedir gelip gittiğim şirketten yani!
bunlar son günler olduğundan, kafamda kalan bilgi kırıntıları var mıdır diye, panikle ve telaşla "ay bunu buraya taşıyalım" "şu şurda olsun" gibi yaklaşımlar var, ama olsun.

Ben mutluyum.. Hayatımı değiştirmek istedim ve bunu yapıyorum kendime olan saygım arttı yahu!

Bu arada Usta ve Margarita'yı okumaya başladım ve feci sevdim, bayıldım yahu! Acayip ötesi, tam benlik bir kitapmış, neden daha önce okumamışım ki :)

You Might Also Like

1 yorum

  1. nasil ferahlik di mi? sizin is zeytin fikrasi gibi oldu. yordunuz yordunuz zeytini bir sene boyunca, tam olmayacak derken beklediginizden de guzel oldu. bu gibi seyler oldukca sanki bosa giden cabalar da bir hesapta birikiyor birikiyor, bir seviyeye gelince toplu aliniyor gibi dusunuyorum.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim