Söyle bakalım senin ruhun hangi hayvan?

  • Ocak 11, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Golden compass geldi, izledik, iyi ama çok hoş degildi, Nicole kidman eskimiş, senaryosu filmin şöyle bir geçiştirilmiş olsa da, hikaye zayıf kalsa da, çogumuz golden compass nedir allasen? diye düşünüp, anlayamasa da, kabul edelim ki DEAMON fikri çok orjinal.

Yani ruhumuzun, yanımızda hayvanat olarak yürümesi. İyi de hangi hayvanat?
Efem bendeniz uzun uğraşlar sonucu sonucuma ulaştım.

Malum hergün aynı ruh haliyle uyanmayan, bazen kendini bile tanımayan garip bir insanım.Dünyaya üretmeye degil de tüketmeye gelsem de besin zincirinde bana bir ısırık atabilecek baba yigit yok.

Testi ilk aldıgımda önce Aslan çıktım fakat bugun buraya koymak için yeniden aldıgımda Maymun çıktım efendim ben.



Evet beni maymun ettiler bu Allahsızlar. Eee zaten öyle ruh, daemon falan bunların peşinden koşunca olacagı budur.

Bu filmin şimdi devamı da mı çekilecek, hopp diye bitivermesinden bunu çıkarttık. Hadi olsun devamı olsun da, Nicole 'un maymunu neden dilsiz anlayalım.

İyi Daemonlamalar !!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim