Monica ve Hillary

  • Ocak 22, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments



Bir zamanlar bir Oval Ofis skandalı vardı, çapkın ve karizmatik Bill clinton ve tombul stajyer Monica Lewinsky arasında geçen...

Bill Beyimiz, Monica ile beraber olmadım, diyordu, bir nevi de dogruydu, çünkü aralarında cinsel ilişkinin "başka türlüsü" olmuş, sayesinde 7 den 70 e herkes, oral seks nedir, öğrenmişti, anneannem de, ilkokula giden kuzenim de. Neyse toplumumuza bu büyük kazanım ve ögretileri geçelim ve aldatan kadınla aldatılana yakından bakalım. Hayır tv de sürekli Hillary Clinton ve seçim kampanyasını görür görmez, insanın aklına tombik Monica geliyor, ne feci kilo almıştı değil mi skandal patladıktan sonra. Kadıncagız şişti de şişti, sonra zayıfladı ama sanıyorum.

Sonuçta monica hillary den iyidir gibime geliyor benim. Eh tamam Hillary aldatılan ve magdur kadın, ama size de o soguk ve böyle hırslı tavırları ile rahatsızlık vermiyor mu? Yapmacık gelmiyor mu? Mesela aldatılışına ragmen Bill Clinton dan ayrılmayışının sebebi tamamen "imaj kaygısı" olabilir mi? Ben böyle insanları sevmiyorum arkadaş. Üzüldüyse yıkıldıysa bile bunu belli etmeyen, hiçbir şey yokmuş gibi ve çok mutluymuş gibi davranan insanları yani. Bence Hillary Clinton da tamamen böyle davrandı ve hepsini politik olmak adına yaptı. Halbuki hiç huyum degildir evli erkeklerle olan kadınlara sevimlilik payesi vermek, ama Hillary mi daha sevimli Monica mın derseniz bence Monica cım çok daha dogal, sevimli ve gerçekten kadın gibi duruyor. Başkan olsa bile Hillary Clinton a başarılar dilemiyorum! çünkü kendisini pek sevmiyorum....

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim