Bloglar Bucu'landı

  • Ocak 18, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Sevgili dostum Bucu da yazıyor artık.
Aslında onun kafasının etini, yazalım da yazalım, anılarımız ruzgarla uçup gitmesin diye şişiren bendim. Ama kendisi o kadar duygu dolu biri ki, söyleyecek sözlerinin agırlıgı benimkileri geçecek eminim buna.
Onunla pek özledim : sohbet etmeyi, karşılıklı oturmayı, kolkola dolaşmayı, vitrinleri gezmeyi, dedikodu yapmayı. Bucu, yaz kız, yaz, pratik yemek tariflerinden, nasıl binoyu karpuzla besledigine kadar, herbişeyi yaz. Tarih yazalım :)

You Might Also Like

1 yorum

  1. utandırdın beni cancişim.. evet benim yazılarım duygu dolu olacaktır eminim ama seninkiler kadar eğlenceli olmayacak sanki, sanırım biz birbirimizi tamamlıyoruz bu anlamda belki o yüzden bu kadar sevdim seni :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim