Tüm felsefeleri geçtim, Nihat doğanı seçtim

  • Ağustos 17, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

milliyet.com dan alıntıdır:

"Ülkemizde her konuda olduğu gibi 'delikanlılık' konusunda da bir kavram karmaşası yaşanıyor. Delikanlılıkla maçoluk birbirine karıştırılıyor. Aslında her ikisi birbirinden çok ayrı şeyler. Bana göre delikanlı kadınını döven değil, kadını için dayak yiyendir. Delikanlı, kadınına sahip çıkar. Delikanlının kendine has kuralları, kendine has edebiyatı vardır. Asla yalan söylemez, riyakarlık yapmaz, başkasının namusuna göz dikmez. Bununla birlikte eşine, dostuna sadık olur. Aslında iyi bir hizmetkardır ve sadece inandığı şeye hizmet eder. Şu anda bir kadın için sürünüyorum. O kadın için köprü altına düşmeme az zaman kaldı."
oh beybi... adam aşmış.
biz de burda yaşadığımızı sanıyoruz höhööööyyyt!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ülkemizde her konuda olduğu gibi 'delikanlılık' konusunda da bir kavram karmaşası yaşanıyor. kahve gibi bacım!!!!!!!!!!!!!
    buna müsade etme

    YanıtlaSil
  2. bu kafayla köprülerin altından böyle çok delikanlılar geçer daha...

    YanıtlaSil
  3. köprü altı olayına takıldım:)

    YanıtlaSil
  4. o bir hizmetkardır? :)))

    Merop'cum kabul edersen sana bir mim yolladım, konu : Küçüklüğümden Aklımda Kalanlar :)))

    YanıtlaSil
  5. köprü altına mı düşecekmiş vay vay vay... hala inanamadım, ınanamıyorum. ona mı bize mi bunu da bilemiyorum ya :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim