Kasımda tatil başkadır!

  • Ağustos 10, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 11 Comments

izmirde soğuk ve kar çok olmuyor, kasımda şöyle bir avrupa turu yapmaya karar verdik. sıcakta napcam yaaa oralara gidip

planı yapasıya göbeğim çatladı valla. neyse ROMA dan başlayıp, floransa, venedik, paris ve son durak amsterdam.
amsterdamdan direk uçuş var neyse ki izmire!

otelleri ve uçak biletlerini ayarlamak çok zaman alıyor.. ama turları hiç sevmiyorum ben nabim..

mehmet henüz geliştirmeye çalıştıgı fransızcası ile fransada konuşma hayalleri kuradursun ben nihayet louvre müzesi ve euro disneyi görecegim için heyecanlıyım. çocukken en büyük arzum disney'e gitmekti..kısmet 30 yaşınaymış.

You Might Also Like

11 yorum

  1. Bol bol fotoğraf çekmeyi ihmal etmeyin. :)

    YanıtlaSil
  2. çekeriz :)
    kanayan yaram o zaten, heğp birbirimizi çekiyoruz kmseye kendimizi çektirmiyoruz.. böylece sanki tek başına gitmişsin gibi şekilleniyor hatıralar

    ah sir evo, tüm sene çalış, 14 günlük tatil için, olacak iş mi :(((((((((((((

    YanıtlaSil
  3. 2 haftanı en sevdiğinle geçireceksin. Ne güzel işte. Tatilin dibine vurun, bol bol dinlenin dicem ama başka ülkeye gidip de dinlenmek zor olur anacım. :)

    Çektireceksiniz başkasına, hatta olmadı sırf fotoğraf çeksin diye çağırın 3. kişiyi nihoho

    YanıtlaSil
  4. tabiğğ neden olmasın :p biz o kadar zenginiz ki sırf fotomuzu çeksin diye 3. birini taşıyoruz çantamızda :p

    YanıtlaSil
  5. Taşımıyormuşsunuz ama iyi fikir değil mi? nihoho
    Her 5 dakikada bir gördüğünüz birinden istiyeceksiniz. Fotoğraf çekmesini yani. :P

    YanıtlaSil
  6. ben tabi memolu bolume takidlim yine. fransizcayi nasil ogreniyor. malum benim de ogrenmem lazim ya. kursa mi gidiyor?

    YanıtlaSil
  7. şirket karşılıyor, özel ders :)
    2 aydır devam ediyor, bana da ögretiyo ama biraz geriden geliyorum

    YanıtlaSil
  8. valla çok sevindim, dünyada en sevdiğim şey seyyahat etmek . Paris'te Orsay müzesine de gidin mutlaka, bi de Eyfel'in dibinde tekne turları var , nehirde gezin. Ayy muhteşem olacak . Roma'da Trastavere mahallesine mutlaka gidin. Venedik'de gondol keyfi, Floransa'da Ufizzi galerisi ... Kasım'da kuyruk da olmaz her yere rahat rahat girersiniz. :))

    YanıtlaSil
  9. Başarılar ve iyi yolculuklarrr..sevgilerrr.

    YanıtlaSil
  10. Merope,disneyde kudur bacım! =D

    YanıtlaSil
  11. oo şahane tatil :) anılarım kıpraştı!! yalnız benim tonlarca tip'im var bu şehirlerle ilgili. istersen mail üzerinden paylaşabilirim. bir de iyi ki 30'unda gidiyorsun Disney'e! ben de geçen sene gittim ve herşey daha anlamlı, daha güzel, daha masum geldi. hızımı alamadım, şimdi de Orlando Disney'e gidiyorum. Disney gezi tiplerim de var istersen :)) biraz irice parklar da kendileri :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim