Çocukluğumdan aklımda kalanlar: Bir mim

  • Ağustos 19, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

Judy Abbott Beni mimlemiş, nihayet vakit bulup yazabiliyorum.

Benim çocukluğumdan aklımda kalanlar,
1. Quaker Oats yulaf ezmesi. Bir ara tansaşlarda satılıyordu bu meret ve ben o 2 seneyi inek gibi sabah akşam yulaf ezmesi yiyerek geçirdim, sanırım saftirikliğim bana o dönem sürekli yulafla beslenmenin bir hediyesi.





2. Doğan Kardeş : pek çok yazarla, mitoloji ile, hayvan sevgisi ile, bilim kurgu ile, Salvador Dali ile ilk tanıştıgım yer... yaz günlerinin vazgeçilmez eğlencesi, aylarca elimden düşmeyen muhteşem dergi. Ama tabi 1988 yılında çıkanı, ŞİMDİKİYLE ALAKASI YOOOK :)




3. Cumartesiden Cumartesiye

bu böyle o zaman TRT de çocuklar için olan programlardan biriydi.. güzel disney çizgi filmleri vardı falan, pek severdim..

4. Susam Sokağı

AAAAAAAAh şimdi olsa oturur izlerim dostlar, kırpığından tut kurabiye canavarına, sayıların kontuna kadar hepsi kafamdaki 5 cm lik çatlağın sorumlularıdır. Hakikatten sizce de, susam sokağında fantastik bir yan yok muydu? delicesine eğlenirdim izlerken. hala mehmetle "arada kaldım, tam arada" şarkısını söyleyip eğlenebiliyorsak, bu programı türkiyede hazırlayana ve hazırlatana teşekkür etmek gerekmez mi?

You Might Also Like

8 yorum

  1. sevdiğim sayı, altıııııııı :)))

    YanıtlaSil
  2. Eski Doğan Kardeş'te Şeytan Çekici Pen, Tarzan, Ateş Kaptan vardı; bayılırdım:)

    YanıtlaSil
  3. ben de "ıtır monet'nin bahçesinde" yazı dizisini hatırlıyorum, acayip etkilenmiştim.

    YanıtlaSil
  4. ya ben tarzan ı falan hiç anımsamıyorum, aynı doğan kardeşten bahsediyoruz dimi? o_O

    arkadaşlar babam dogan kardeşlerimi ciltlettirmişti ve önümüzdeki günlerde scan edip koyacagım buraya!! yayyyyyy

    YanıtlaSil
  5. Evet abi, ben zaten bildigim ressamların neredeyse tamamını D.k. e borcluyum yani.. gerçekten süperdi

    YanıtlaSil
  6. Quaker Oats!!! Los Angeles'ta 99cent'ten bunun tarçınlısını alıp duruyordum, abuk sabuk ne zaman acıksam üzerine sıcak su döküp yiyordum bayılıyordum!! Bulunur mu acaba yine İstanbul'da bir yerde? :))

    YanıtlaSil
  7. doğan kardeşi çok severdim yaa

    YanıtlaSil
  8. ıtır monet'nin bahçesinde beni de çok etkilemişti çocukluğumun çok büyük bir parçasıdır doğan kardeş:D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim