kitap fuarıııııııııııııııı

  • Nisan 24, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 16 Comments

İzmir Kitap Fuarı yarın kapanıyor. bugün gidebildik çok şükür. Epey kitap aldık. naz da bir benim kadar aldı.

Aslında internet fiyatınaydı kitaplar. ama bazı yayın evlerinde bazı kitaplar 5-7-9 tl lere satılıyordu!

işte ben bunları eve taşıdım :)
uzun zamandır okumak istediğim watership down ve otostopçunun galaksi rehberini de okuyacagım nihayet. watership down ı lostta gördüğümden beri merak ediyordum!

You Might Also Like

16 yorum

  1. kitap fuarını bildiğin eve taşımışsın sen. :D Okuduktan sonra bi fuar da sen açarsın artık. :P

    YanıtlaSil
  2. Galaksi rehberinin tek bölümünü mü aldın sadece? Fırsat bulmuşken 5ini de alsaydın keşke. Hatta aynı yayınevinin 5i bir yerde basımı da var benim de sahip olduğum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de iki gündür kitap fuarındayım millet ipini koparmış geliyor bir kaç kitap aldım.25 tl lik kitabı 15 tl ye düşürmüşler. Ne anladım ben ondan.10 tl yap alayım diyecek yürek olmadığından gözüm kaldı kitaplarda.Neyse kısmetse seneye artık :)

    YanıtlaSil
  4. resmen iştahlandım:) d&r yazını okuduktan sonra da d&r'ı boşaltmıştım, ama fuara geciktik neyse bi dahakine.

    YanıtlaSil
  5. 35 lira paramın olmasına rağmen 6 tane kitap aldım :) bi ay idare eder heralde bu kadarı da :)

    YanıtlaSil
  6. Sel, malesef ilk bes kitabın tamamını bulsam alacaktım ama yoktu! 3 ve 4 vardı. o buyuk olanı da çantaya atıp okumak mumkun olmadıgından :)) alamadım
    ama isallah internette bulucam digerlerini! azimliyim

    YanıtlaSil
  7. Boraman, ben bazılarını 5 tl ye aldım! george orwell lerin 4 tanesini 30 tl ye ursula le guin in yerdeniz serisini de 55 e aldım

    YanıtlaSil
  8. ceren, iyi etmişsin bence :) keşke hep böyle ucuz olsa!

    YanıtlaSil
  9. Alkolik fermantasyon, sen de çok yi almışsın! hangi standlardan aldın :))

    YanıtlaSil
  10. ah aaaah beni bu ankara yolculuğu mahvetti. kaçırdım gül gibi fuarı. geçen sene 3-5 liraya ayrıntının çok leziz kitaplarını almıştım.
    ama ankara sahafları da çok verimli oldu benim için, bi raf dolusu kitap aldım. kendi blogumdan sana nazire yapıciiiim. takip ediniz efenim :))

    YanıtlaSil
  11. Watership Down çok, çoooook güzel... Sawyer'ın dediği gibi "it's about bunnies" :)

    YanıtlaSil
  12. Alis, adam zaten tavsanlar baskahraman falan diyince ben aman bambi gibi bişey omasın, acıklıysa çok aglarım dedim ama öyle degil diye metin olmamı sagladı :)

    YanıtlaSil
  13. Bildiğin sıkı bir macera. Fakat tavşanlar hakkaten tavşan gibi davranıyorlar. İnsanımsı tavşan değiller. Bence kitabı muhteşem yapan da yazarın tavşanları bu kadar incelemiş/araştırmış olması.

    YanıtlaSil
  14. ahah tavşanlar tavşan gibi davranıyosa paso sevişme var herhalde :pp
    şaka maka benim feci tavşan takıntım vardır. i have a sick interest in bunnies!!! yirim ham diye onları bennn

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim